Recenzie (339)
Muži v čiernom 2 (2002)
Super zábava pro sci-fi-fily / 2 (čili tak napůl)...
Muži v čiernom (1997)
Super zábava pro sci-fi-fily....
Pozemšťan (2007)
Ten scénář je perla... díky němu vás film pohltí a nepustí.
Kráľovná (2006)
Jedna hvězda navíc jen kvůli Helen Mirren. Skvěle zahraná psychologie. Jinak souhlasím, že je to takové celé moc "učesané".
Tintinove dobrodružstvá (2011)
Výborné jako zábava v průběhu dlouhého letu, ale nedovedu si představit jít na to do kina.
Prometheus (2012)
Díky Františku Fuko za Vaši recenzi, protože jsem si díky tomu film náramně užil. Možná, že bych nebyl až tak kritický i tak, ale asi bych nešel s tak dobrým pocitem z kina. Ano, poslední čtvrtina je "slabota", ale zase musím říct, že mě nijak zvlášť nenaštval ten konec, ten mi ještě přišel z těch stravitelnějších. Scénář je hrůza... pokus o filozofický horor se sakra nevyvedl, ale to "pokoukáníčko", blaho pro každého příznivce space oper. Z věděckého pohledu bych ale doporučoval to příliš nezkoumat. A ještě k 3D - bylo to docela fajn, bál jsem se víc než bylo třeba.
Drive (2011)
Nebudu to nějak obcházet a charakterizoval bych film takto: husí kůže od začátku do konce, jen její důvod se mění se změnou emocí. Užasné.
Vymedzený čas (2011)
Tak z proma jsem byl jaksi zklamaný, ale jak to u Niccola tak bývá, skutečnost byla skvělá. Je pravda, že konec filmu se trochu překlápí do akční podívané - tedy tempem, ne scénami. Ale není to na škodu. Možná je trochu. Nejde o druhou Gattacu, ale přeci je to super.
Invázia (2007)
Ačkoliv jde o sci-fi a ty někdy hodnotím trochu nekriticky, tak ani v tomto případě to neudělám. Film je koukatelný a místy i poutavý, ale scénáristicky trochu nedodělaný. Nicméně doporučuji jako TV zábavu.
The Chemical Brothers: Don’t Think (2011)
Já bych u záznamu koncertu pro kina čekal něco trochu víc... třeba větší pohled pod pokličku. Jinak ale paráda!!!