Recenzie (339)
Ad Astra (2019)
Epochální zklamání. Líbivé záběry (pár jich tam je), ale jinak... přečtěte si obsah od distributora a konfrontujte to s filmem, se scénářem. Také nic nevidíte... bingo! Kde je rozdíl vůči nejrůznějším komiksovým adaptacím?
Coco (2017)
Všechno už jste někde viděli, ale stejně budete na konci ronit slzy jak hrachy...
Blade Runner 2049 (2017)
Zklamání, dlouhé, nudné... a na konci... nic. Ani malá "emocička".
Pasažieri (2016)
Vizuálně skvělé...
Muž z prvního století (1961)
Já myslím, že to Miloš Kopecký zvládl skvěle...
Dave (1993)
Až na plan plne zamestnanosti je to perfektni...
Kráľovstvo (2007)
Skvělé podívání. Nijak invenční, ale na to, že jsem to sledoval v noci v TV, to bylo nadprumerne prijemne. Tedy ne tema film, ale film samozrejme...
Sám doma (1990)
Komedie americka, nevadi, ale v dobe premiery jsem ji doslova zral. Dodnes je to nadstandardni komedie a tak to i zustane.
Dom pri jazere (2006)
Docela zabavne romanticke, se spetkou sci-fi a kyce...
V ako vendeta (2005)
Ne nejlepsi, ne nejhorsi, trochu min emoci, ale sem s podobnymi snimky... V