Recenzie (1 035)
Prekliatie Salemu (1979) (TV film)
S dětskou nostalgií se navenek prodraly i dětské noční můry. Výborné masky. Scéna s houpacím křeslem je stejně infarktoidní jako poletující upírské dítě, které škrábe nehtíky na okno. Tři hodiny utekly jako voda.
Mlčanie (2016)
Výborný film. Z opatrnosti vzrostlo překvapivé zapůsobení a dozvuky, které rezonují v tichu. Tleskám.
Logan: Wolverine (2017)
Perfektní rozlučka. Film, u kterého si divák uvědomí, že už tu je taky nějaký ten pátek. Při vzpomínce na prvního Wolvieho, který se filmově prvně ukázal před sedmnácti lety. Tleskám pane Mangolde a smekám pane Jackamane. Logan je výborná (ne)komiksárna. Z decentností, krvavostí, ponurostí, smutkem a uvědoměním, s kterým film přišel se mi definitivně vryl do paměti. P.S. Rko tomu sice dost pomohlo, ale film by dle mě dokázal fungovat i bez tolika litrů krve. Nic proti tomu nemám, jen mi vadí, jak někteří úspěch filmu staví právě na té přístupnosti. Logan je výborný právě díky tomu, že vypovídá o podstatě Wolverinova smutku a koncem ji definitivně podtrhl. A to hned několikrát. Navíc zakomponování Cashových písní filmu taky dost přidalo. Takhle má vypadat, dámy a pánové, rozlučka s postavou.
Smrtonosná zbraň 2 (1989)
Podařené a napumpované pokračování. Gibsonovo\Gloverova Zbraň si drží svoji kvalitu a úroveň. 85%
Ostrí chlapci (2016)
85%
Bociany (2016)
"Smečko! Ponorku!" Velice příjemný, vtipný, milý a pěkný animák. Jeden z těch lepších.
Angry Birds vo filme (2016)
Doslova ptákovina, která nestačí ani jako něco, co běží na pozadí.
Na hrane temnoty (2010)
68%
K-19: Stroj na smrť (2002)
80%
Karamazovi (2008)
Tleskám Dejvickému divadlu. Znovu. Podrobnější komentář tohohle pekla lidské mysli a charakteru, a zodpovídání si existence Boha s Ďáblem, se připravuje. Bravo celému hereckému osazenstvu, těžko vychválit jedince.