Recenzie (183)
Tron: Dedičstvo (2010)
Chtěl jsem dát 3* ale musím dát 4* po dlouhém přemýšlení musim uznat že zápletka nic moc ale po vizuální a hudební naprosto dokonalé. A pokud je to pokračování prvního dílu tak je zápletka a děj adekvátní a vhodný.
Čierna labuť (2010)
Další skvělý film od Darrena Aronofského, který se mně osobně líbí víc než Wrestler, ale Requiem za sen u mě stále vítězí. Hudba klasicky od Clinta Mansella, která sice byla jako vždy nádherná ale bohužel bych ji čekal trochu vážnější O:-) svůj standard si Clint neudržel, příliš mnoho Tchaikovského než jeho vlastní tvorby což je škoda. Kamera jako vždy zaměřená na detail a bylo úžasné sledovat prostředí zrcadel bez kameramana v jejich odrazu do teď jsem z toho unešen. Interiéry jsou laděny do tmavého černobílého kontrastu. Jediná místnost, která je zbarvená je dětský pokojík hlavní aktérky - baletky, která se snaží tak usilovně být dokonalá až ji to škodí. Je ještě dítě a nepoznala sebe samu Proto má velký problém se uvolnit a nenechá za sebe mluvit vášeň a své city, které na úkor sebekotroly a přísné výchově její matky ani neměla možnost poznat. Pomalými kroky poznává jak vlastní sexualitu tak vlastní vnitřní sílu co je schopna udělat, aby vysněnou roli získala a udržela si ji. Obrovský stres boří jeji vlastní psychiku a ze sladké holčičky se stává dravá černá labutí královna, která je krmena strachem, bolestí, žárlivostí ale i obrovským bojem o uznání, které ostatní sokyně měly a ztratily nebo chtějí ji vzít.
Saša (2010)
Nejveselejší film letošních Mezipater ;-)
Vykopni (2010)
Nesnáším fotbal ale to byl nejlepší zápas co jsem kdy viděl a uvidím!!!! Celý sál brečel smíchy
Excuse me, what's queever? (2008)
ten vtip je dokonalej :D
Toy Story 3: Príbeh hračiek (2010)
ani já si s hračkami již dlouho nehraju ale vlnu sentimentu to ve mně vzedmulo velkou
Román pre mužov (2010)
Pomalý rozjezd, levné předvídatelné vtipy
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Velmi dobrý seriál ... patří k mým nej... neztráci na kvalitě ... některé scény i některé reakce jsou přehnané, ale více skutečné... kdo se v dnešním světě chová podle pravidel a tak jak by měl. Zkratkovitost je normální. Posleních 10 minut je fantastických. Takové zakončení jsem nečekal
Princ z Perzie: Piesky času (2010)
Pokud si někdo pamatujete reklamu na Egypt - nic se mu nevyrovná, která byla v minulém roce v kinech tak nic více neuvidíte :)
Single Man (2009)
soundtrack by Abel Korzeniowski - můj nový Clint Mansell ale na něj nikdo nemá :-) film se mi velmi líbil ... musim se na něj podívat ještě jednou .... určitě jsem nepochytil vše na jediný zátah :-)