Recenzie (183)
Interview (2007)
Dnes stačí 2 herci a jeden velký loft k naotčení perfektního filmu . Gratuluji . Něco jako telefonní budka... Konec se mi moc líbil a částečně jsem to čekal :-)
Pokojný bojovník (2006)
Jsem zaujatý, koukám , že poslední dobou docela často. Film se mi líbil. Každý máme svůj sen. A jak už bylo v mnohých filmech. "Is this surface of the sun? Only dream I ever have. " nebo "Já ti jen mohu ukázat dveře, vejít ale musíš sám. Brzy pochopíš, že je rozdíl znát cestu a jít po ní." No tak věřil jsem do poslední chvíle, že to zvládne, že to dokáže. Pro mě velmi citový snímek, který od dnes patří mezi moje nej.
Tropická búrka (2008)
Přátelé, pro mě to bylo utrpení , které čas od času mě překvapilo ... já si pořád říkal jak to dopadlo s HD-DVD a blue-ray...alespoň se mi dostalo velmi zajímavého vysvětlení :-DDD no jinak já to opravdu nemohu ocenit. Líbil se mi Tom Cruise, které ho jsem poznal až v druhé polovině filmu :-)
Sebastian (1995)
vážení teda akce nic moc... čekal jsem to trochu více procítěné..líbilo se mi chování rodičů..podobné si pamatuju ze svého comming outu... jinak druhá hvězda za polohané kluky, že se bylo na co koukat :-D ale na Shelter to určitě zdaleka nemá...
James Bond: Quantum of Solace (2008)
dokonalé, akční, napínavé, neobondovské, jestli jsem Brosnanna obdivoval tak do Craiga jsem blázen. Půlnoční premiéra bez reklam jen přidala na požitku. Craiga jsem z počátku neměl rád, ale dnes ty jeho dokonalé oči. A i jsem se zasmál více než obvykle. Jelikož jsem nic moc neočekával a slyšel jsem většinou záporné první ohlasy musím podotknout, že mě nová bondovka mile překvapila.
Moje čučoriedkové noci (2007)
A já si myslel, že život je o lásce a vono je to o zmrzlině na rtech, kterou chce ten druhej :-)
Diablova chrbtica (2001)
Tak jako ve Faunově labyrintu je hlavní postavou dívka. Zde je to chlapec. Ikdyž ne tolik známý film stejně dobrý jako faunův labyrint
Perličky na dně (1965)
Bohumila Hrabala mám celkem rád ale tento film sem byl úplně ale úplně celý mimo mísu :-)) no nedá se nic dělat, jsem mladý vajčák a nic z toho nemám :-))) , ale poslední povídka se mi moc líbila :-) cikánka byla dokonalá :-)))
3:10 vlak do Yumy (2007)
nemám rad westerny, ale tento stál opravdu za to až do úplného konce
Lovkyňa tajomstiev (1999) (seriál)
Mám pro tento seriál slabost odpusťte mi to :-))