Obľúbené filmy (10)
Fontána (2006)
můj nejoblíbenější film, který změnil z veliké části můj život.
Requiem za sen (2000)
Druhý nejlepší film , který jsem kdy viděl. závěrečných 5 minut mě naprosto vyvádějí z míry. Dokonalost sama.
Matrix (1999)
Babel (2006)
Film, který podle mého názoru se snaží ukázat, že i v moderním světě se dá zemřít jednoduchou a banální smrtí. Do poslední chvíle nevíte kolik lidí nakonci zemře.
Temný rytier (2008)
Náhoda...Celý svět se upíná k jednoduché věci počínaje Matrixem a bere to jako hrozivý problem - > The problem is choice - modrá a červená pilulka :-) pamatujete? Tento film mě naprosto odrovnal nadchnul... celé 2,5 hodiny jsem jsem se nepřestával divit čím mě tento film překvapí. Od lásky přes nenávist, od utrpení přes laškovnou a nevinnou hru až po dokonalost nesoucit a krutost. Co od filmu chtít více? Jeden z nejlepších filmů který jsem kdy viděl. A jako bonus dokonalá hudba od Hanse Zimmera který patří mezi mé nej oblíbence :-)
Predčítač (2008)
smutné zdrcující srdce rvoucí.... nevim co dodat... mrzí mě dva okamžiky, které asi se musely stát aby tento příběh byl tak silný a plný emocí. jeden z nejlepších filmů, který jsem kdy viděl...
Surfaři (2007)
jsem gay... nečekejte ode mě nezaujatý komentář. Mám romatickou povahu ještě k tomu a nesnim o ničem jiném než že budu mít pro koho žít. Film se mi líbil velmi ... já jsem v dětství problém s poznáním neměl ... a nevím zda to bylo dobře nebo ne ... proces poznávání a zařazení sebe sama.... má své kouzlo ... vše má své kouzlo ... dokud nenarazíš na netolerantního č****a.
Single Man (2009)
soundtrack by Abel Korzeniowski - můj nový Clint Mansell ale na něj nikdo nemá :-) film se mi velmi líbil ... musim se na něj podívat ještě jednou .... určitě jsem nepochytil vše na jediný zátah :-)
Drive (2011)
po dlouhé době film, který mě opravdu potěšil, určitě stojí za shlednutí