Recenzie (49)
Pätdesiat odtieňov temnoty (2017)
Vcelku drahá reklama na Apple...
Sedem zhavranelých bratov (2015)
Konečně! Díky bohu za ty dary. Ale měli to nechat až na Vánoce... :)
Nesnesitelná lehkost bytí (1988)
Čekala jsem malér a ono to bylo nakonec více než příjemné překvapení! Je těžké filmově zadaptovat knihu, která není postavená na ději... Ale podle mě se to tvůrcům nadmíru povedlo, nemůžu si pomoct. Hlavně na ústřední trojici se výborně kouká... jen mi tam teda naprosto chybělo to "češství", které tady naopak mnozí uživatelé vyzdvihují. Inu, škoda, že samotný Kundera s filmem spokojen nebyl a na základě toho zakázal všechny další filmové adaptace svých knih...
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Je to hrozná klišoidní hovadina, o tom žádná... ale kouká se na to prostě dobře, říkejte si co chcete! :D
Cesta ven (2014)
Tenhle film měl získat jedinou cenu, a to nejlepší "dokumentární" počin :D ... ale sedm Českých lvů včetně toho za nejlepší film?! U snímku s přízviskem "nejlepší" bych čekala, že se k němu budu chtít v budoucnu vracet. Ale tohle u Cesty ven opravdu nehrozí, prostě další film, který co nevidět upadne v zapomnění. S Fair Play se dle mého vůbec nemůže rovnat...
Obecná škola (1991)
"Slovan jsem a Slovan budu!" - "Až jindy, Lakatoši..."
Colette (2013)
Ještě bych dokázala pochopit nadabování belgických zajatců a německých oficírů...ale aby čeští herci dabovali sami sebe? To už je moc i na mě.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Nejlepší na tomhle seriálu je, že hlavní postavy nemají vůbec žádnou imunitu a zemřít může opravdu kdokoliv kdykoliv. Oblíbené postavy: Daenerys za bouře zrozená, Johnova zrzka, Jaime, Arya a Brienne! "You know nothing, John Snow!"
Manželská terapia (2012)
No není nad to dívat se na film o hledání manželské intimity po třiceti letech s rodiči, kteří spadají přesně do té stejné věkové kategorie...:D
F. L. Věk (1970) (seriál)
"Františku, nebreč...Já jsem taky prvně brečel, ale potom si zvykneš...Nemáš buchtu?" :D