Recenzie (16 006)
Tajný život Waltera Mittyho (2013)
Druhá půle o dost lepší, celkově spíše promarněné...
Ivanovo detstvo (1962)
A jak vám říkají? Máša.krásné jméno...
Tajemství Viléma Storitze (1967) (TV film)
Nic moc.asi to bude tím že mi neni deset...Zajímavostí je že film byl pravděpodobně znovu dabován,ale Matuška zpívá 100 % sám sebe ale už si nejsem jistý že se mluví...např Martin růžek též předabován... Česká televize snímek už považoval za ztracený, naštěstí se našla jedna kopie ve Francii. Proto pozornému posluchači neujde že došlo k předabování některých postav. Nejspíš musela být vytvořena nová česká zvuková stopa.
V proudech (1957)
Au...
Na cestě (2006) (seriál)
Infantilnost,povrchnost komentářů a patlavost Dunitilova pro mne celý cyklus sráží na podprůměrný...
Equalizer (2014)
Pracovat v homemarketu není taková nuda jak by se mohlo zdát... 😉😎 Devadesátá třetí kniha v pořadí kterou čte McCall je "Neviditelný od Ralpha Ellisona". Kniha líčí osudy a symbolickou životní pouť bezejmenného, lidmi přehlíženého, a proto „neviditelného" černošského vypravěče, hledajícího svou identitu a své místo v americké společnosti.
O labuti (1982) (TV film)
Něco mezi dením sněním a noční můrou...rušivě působily namíchané reálie...
Štěstí (2005)
Příběh o vytěžených duších ve vytěženém kraji...Gaislerka na Oscara...viděno po druhé ...Polívkovo možná nejlepší výkon...(2019)
Za tichých nocí (1940)
I kdyby byl příběh kdovíjak dobrý, přehrávání ala 20 léta jej sráží ke komice...
Zvědavá kamera (1965) (seriál)
Zvědavá kamera Za Karlštejn krásnější 3*