Recenzie (55)
Všetky cesty vedú do hrobu (2014)
Příjemně jsem se párkrát zasmál, ale z celkového pohledu jedna z trapnějších komedií. I když výkon Barneyho z HIMYM film hodně povznesl a přemýšlel jsem o třech hvězdách, ale měnit to nebudu možná i film, ale někdy zkousnu shlédnout ještě jednou...
Avengers: Pomstitelia (2012)
Po dvou letech jsem se koukl znovu a musím říct, že mě to bavilo o dost více než poprvé. Dějově sice zaostává,ale díky efektům a kecům iron mana se na to stojí podívat.
Captain America: Zimný vojak (2014)
Mnohem lepší, než první díl. Více akce, napětí...docela se i těším na další pokračování.
Vraždy v kruhu (2015) (seriál)
Pro mě zatím příjemné překvapení snad se to nepokazí v dalších dílech...
Interview (2014)
Naprosto ujetej film, ale s přítelkyní jsme se slušně pobavilya navíc je třeba se na film koukat ze dvou pohledů.
Pod zemou (2014)
Myslím si, že se dalo vytřískat mnohem víc z tohoto tématu. Jeden ze slabších hororů
Stratené dievča (2014)
Fincher opět ukázal, že patří k nejlepším režisérům. Prostě skvělej film
Santa Claus (1994)
Jedna z nejlepších Vánočních komedií. Příjemně se pobavíte navodíte Vánoční atmosféru nejlépe v kruhu rodinném.
Neuveriteľné dobrodružstvá Tada Stonesa (2012)
Velmi příjemné překvapení...Španělé natočily super animák u kterého jsem se skvěle bavil byl jsem v napětí a dětem se to taky líbilo takže čtyři hvězdy :)
Predestination (2014)
Jeden z nejpozoruhodnějších filmů co jsem viděl. Přítelkyni se film nelíbil já jsem byl překvapen až občas uchvácen, ale je to tak na jedno shlédnutí jelikož pokud byste se v příběhu šťourali a viděli film několikrát tak už by si to pravděpodobně 4 hvězdy nezasloužilo....