Recenzie (55)
Annabelle 3: Návrat (2019)
Za druhou polovinu filmu přidám třetí hvězdu první polovina hodně nudná a tahavá jestli bude pokračování chce to už vymyslet trošku něco jiného...
Les (2016)
Jeden ze slabších hororů stojí za shlédnutí až posledních 25 minut
Zootropolis (2016)
Výborný animák plný napětí :-) Lenochodi úžasný takhle upřímně už jsem se dlouho nezasmál :-) jsem spokojen
Ľadová sezóna (2016)
Pokud se tento animák nelíbí sedmiletému klukovi, tak je někde chyba a pak se to má líbit nám dospělím no měli by se tvůrci zamyslet...i pro mě jednoznačně nejhorší animák za poslední roky
Deadpool (2016)
Hodně jiná marvelovka, ale to jsme všichni věděli dopředu...horší efekty a některé pro mě trošku nesmyslné věci vynahrazují akce a hlavně suprový vtip Deadpoola...skvěle jsem se bavil a to je hlavní víc takových filmů prosím...viděno 27.2. Cinestar České Budějovice
Na lane (2015)
Nemám rád životopisné filmy, ale tenhle mě neskutečně vtáhnul do děje a pociťoval jsem podobné pocity s hlavním hrdinou je to oslava velké odvahy a nadšení rád se někdy kouknu znovu...
James Bond: Spectre (2015)
Lehké zklamání ale bonda mám rád a po skyfallu je to druhý nejlepší bond s craigem...na můj vkus zbytečně natažený děj, ale bavil jsem se u hodně scén a to mám rád a jak se říka o tom to je!!! Viděno Cinema City Smíchov 6.11.
Paddington (2014)
Skvělá rodinná odpočinková komedie...baví se u tohoto filmu všechny generace
Veľká šestka (2014)
Hodně jiný animák a v mnoha ohledech možná i nejlepší, který kdy vznikl....
Tučniaky z Madagaskaru (2014)
Naprosto skvělý předčilo to veškerý moje očekávání...příjemně jsem se pobavil