Obľúbené filmy (9)
Scarface (1983)
fenomenální klasika drogových filmů, podle mě nejlepší Alova role. Film není ani dokonale natočený, příběh je od začátku taky jasný, ale to brutální zpracování laxní a koxový výraz herců. Retro zábava retro auta retro oblečení prostě perfektní
Aféra Thomasa Crowna (1999)
inteligentní film nic víc nic míň
Kokaín (2001)
Elegantní chytrý Antonio Montana. Další z klasických filmů s drogovou politikou. Velmi pěkně natočené, a ještě líp vybraní herci.
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
znáte někdo nejaký lepší film co je z ČR ????? ??
Výmena (1983)
jeden z mých nejoblíbenějších filmů, luxusní 80 léta a pro mě zajímavé trading prostředí
Pán Nikto (2009)
čisto čistá psychadelická masáž. Snad ještě nikdy jsem nedal 5 hvězdiček jako tady, tenhle film je 2 hodinový velmi velmi povedený kousek. Celý film mě nepustil od TV, pořát jsem se těšil co bude dál, jak se rozhodne a co to přinese, bylo to takové chaotické uspořádání různých etap, a mezitím jsem přemýšlel o tom že naprosto dokonale pasují. Prostě pecka
Příběh gangstera: Nástup k moci (2007)
úááá tak tohle je opravdu gangsterka, jenže ne tak jak ji znáte ne tak jak jste ji někdy viděli, tohle je torchu jinak. Hrdina nesmpatický, výkony herců taky nejsou na oscara. ale přesto tenhle film je surová podoba zločinu od počátku až do "konce". Myslím že i když si tenhle film neshlédnou statisíce lidí tak si zaslouží stát se klasikou
Ako si vycvičiť draka (2010)
průhledný příběh, ale na to že je to animace tak mě to trochu chytlo za srdce
Nedotknuteľní (2011)
tak tenhle film si zaslouží aspoň 6 hvězdiček, je to drama ale zasmějete se u toho víc než u komedie. Ač je to drama film odsýpá, nikde není mrtvý bod. Herci vybraní velmi dobře, realistické a výborné výkony. A jako milovník Maserati. No prostě lahůdka. Doporučuji