Posledné recenzie (3 095)
Planéta opíc (2001)
Čím byla původní Planeta Opic pro svou generaci, tím byla pro mě o několik desetiletí později ta od Burtona a závěrečný cliffnager mě vždy v dětství dostal tím způsobem jako ten v originálním filmu původní diváky, což jsem docenil až po letech. Roky jsem nechápal, proč sakra nikdy nevznikl sequel, zvlášť když jsem se dozvěděl, že se dostavil i finanční úspěch. A do dneška mě to dost žere.
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Jeden z nejlepších rebootů minulé desetiletky? Dost možná. James Franco mi v Hollywoodu chybí, stejně tak sequel od Burtona. Nicméně tento film odstartoval zdařilou trilogii a bude pokračovat ještě dlouho.
Nežný bar (2021)
Feel good dobový snímek od George Clooneyho, ke kterému mě přivedl zejména Ben Affleck, který je tu tak strašně cool a uvolněný, že už jsme ho tak dlouho neviděli a kvůli němu to rozhodně za ten levný Prime stojí. Tender Bar poměrně dost zapadl, ale vyplatí se jej po letech vyhrabat.
Posledný denníček (51)
Můj žebříček nejlepších filmů roku 2023
Další rok je za námi a já opět přináším žebříček toho nejlepšího, co mi loni sedlo, co jsem tak koukal, dost se liší od všemožných žebříčků, které jsem už měl možnost pročíst. Letos už to skutečně vypadalo na plnohodnotný rok jako před covidem ( i když méně lidí v kinech už zůstane), ale druhou polovinu roku poznamenala stávka scénáristů a herců, kvůli které bude nejspíše ten další rok až dva o řád slabší. Letos to minimálně odnesla Duna 2, která se mi jistojistě zapíše do deníčku příští rok. Opět mi dejte vědět své topky, jsem zvědav.
ZDE JE TEDY TEN ŽEBŘÍČEK TOHO NEJLEPŠÍHO, CO JSEM LETOS VIDĚL
1. Mission Impossible 7 - Odplata
2. Nech svět světem
3. Vocasy na tripu
4. Air: Zrození legendy
5. Fair Play
6. John Wick 4
7. Tetris
8. Oppenheimer
9. Strážci Galaxie: Volume 3
10. Peníze těch tupců
Nevešlo se : The Covenant, Indiana Jones a nástroj osudu, Creed III, Spider-Man: Napříč paralelními světy, Napoleon
Nejlepší komedie : Vocasy na tripu, Nic ve zlým
Oblíbený film mimo topku : Rychle a zběsile 10, Plane
Nejlepší český film : Buď chlap!
Nejlepší animák : Spider-Man: Napříč paralelními světy
Guilty Pleasure : Ghosted, Meg 2: Příkop
Nejlepší hororový zážitek : letos mě vše zklamalo
Překvapení roku : Nech svět světem
Nejlepší trailer : Duna 2
Zklamání roku : Zabijáci rozkvetlého měsíce, Vyproštění 2, Banshees of Inisherin (již jsem dával loni), Expend4bles, Babylon, The Marvels
Co mi vůbec nesedlo : On se bojí
Hnůj : Heart of Stone
Neviděl jsem : Godzilla Minus One , Wonka, Ještěr, Aftersun, Still: Životní příběh Michaela J. Foxe, Tři mušketýři, Aquaman 2