Recenzie (683)
Psia duša (2017)
Nádherný film, sprevádzaný každodenným životom, videný očami psa, ktorý sa zakaždým reainkarnuje do iného tela, no jeho podstata je zachovaná. Každý psí život sa odohráva v inej dobe, začína 60-timi rokmi a končí súčasnosťou, ktorá nečakane spája minulosť. Pre mňa je to dojemný a zmysluplný film, ktorý dáva zmysel a môže odpovedať na nezodpovedané otázky.
Pasažieri (2016)
Mám rád sci-fi.
X-Men: Prvá trieda (2011)
Môj názor je v podstate rovnaký, ako Dada513. Film áno, ale dabing nie. Dám prednosť radšej originálu.
Kniha džungle (2016)
Skvelé spracovanie. Rozhodne si tento film zaslúžil viac, ako jedného Oscara.
47 metrov (2017)
Tak toto je najlepší žraločí thriller vôbec, ktorý som kedy videl. Nemôžem sa z tohto zážitku doteraz spamätať. Strhujúci dej, desivá a temná atmosféra, skvelé výkony. Naozaj niečo neskutočné. Plný počet hviezd.
Chlapec (2016)
Konečne skvelý film, ktorý som videl po dlhej dobe. Má to všetko, napätie, atmosféru, dej, skvelý zvuk na šťýl ala V zajatí démonov. Vrelo odporúčam.
Úsvit mŕtvych (2004)
Jedinú vec, ktorú na tomto filme ľutujem je koniec, ktorý mohol dopadnúť trošku lepšie. Ale inak je to skvelý zombie "nářez".
Iron Man 3 (2013)
S čistým a kľudným svedomím môžem povedať, že tretia časť patrí medzi najlepšie z celej trilógie. K tomu skvelý slovenský dabing = umelecký filmový zážitok.
Chata v horách (2012)
Slovenská premiéra odvysielaná na TV Markíza 2.1.2016.
Chvění 5: Pokrevní linie (2015)
Podľa mňa je to asi druhá najlepšia časť po jednotke. Čaro Afriky urobilo svoje, ako aj moderné prevedenie a špeciálne efekty. Na to, že je to iba video film, je táto časť na veľmi vysokej úrovní, ktorej sa vôbec nevyrovnajú ani "céčka" z produkcie SyFy. Škoda, že do 5iateho pokračovania nezainvestovali viac a neurobili z toho kinofilm.