Recenzie (1 611)
Za svobodné Brno (2016)
Pečlivě sestavený dokument.
Noční jízda (2013)
"Rozhlasová hra", kterou posouvá výš Tom Hardy tím, jak dokáže skvěle hrát jen očima. Tak, jako o několik let později v Dunkerku. ...PS " Nevěř bohům, když jde o beton".
Noční příchozí (1972)
Zoomování jak v Čáryfukovi ani obsazení Marlona Branda i úplně nesedlo.
Muž se zbraní (1955)
Jednoduchý příběh a čistý western.
Rozhnevaný muž (1978)
bohužel, nuda v Kanadě.
Párty Hárd (2019)
Takové "na první dobrou" amatérské. Vlastně, ZNK. Pohl je zatím mnohem, mnohem lepší ve zkratce - brutální kreslené "Mártyho frky", založené na totální doslovnosti nebo krutá nekorektnost klipů (a posledních pěti alb), kde účtuje Řezník s běsy svými i společnosti. PS Kdo tvrdí že nemá vůbec žádnou deviaci, na toho bych si dával největší pozor.
Kon-Tiki (2012)
Norům velmi záleželo na udržení autentičnosti i divákovy pozornosti. S nesnadným dvojím úkolem se vypořádali se ctí. ...PS Mořeplavec Thor Heyerdahl neuměl plavat a záchranné vesty si výprava na vor nevzala. PPS realističnost animací zvířat je dechberoucí.
Byl jsem mladistvým intelektuálem (1999)
"Cmrndnul jsem vám tam kapku Nietzscheho"
Odkaz vo fľaši (2016)
Odd. Q řeší třetí případ. Jussi Adler-Olsen zde staví Jehovisty před čiré zlo. V roli záporáka ďábelský Nor Pål Sverre Hagen.
Žena v klietke (2013)
Nezdá se mi to finále (tolik kanystrů...?)