Obľúbené filmy (10)
Osudový dotyk (2004)
Návrat Temného rytiera (2012)
Téměř se mi chce říct, nejlepší film co jsem kdy viděl. Rozhodně jeden z těch nejlepších.
Spomienky na budúcnosť (1970)
Prekliaty ostrov (2010)
Hystéria (2011)
Nemohu vynachválit. Zajímavé prostředí staré anglie. Romantika spočívající v úvodní zaslepenosti a postupnému přesunu sympatií k živelné dámě s elánem a přesvědčením od původně na oko dokonale atraktivní nudařce. To vše spojené s technickou revolucí a haldou smíchu hned v několika scénách. Bravůrní film.