Recenzie (3 438)
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Dlouhé , ale vůbec ne únavné a velice pěkné!!!!
Agent v ohrození (2009)
Dobré, ale místy těžko stravitelné!!
Čertoviny (2017)
Opět nekomplikovaná pohádka od Zdenka Trošky , na kterou se dá dívat s úsměvem!!!
O Nesytovi (1994) (TV film)
Docela roztomilá a pěkná nekomplikovaná pohádka!!
Tri životy (2007) (TV film)
Ušlo to, ale na to že to režíroval Strach to mohlo být lepší!?
Prsten a řetěz (1996) (TV film)
Viděno dříve , ale vcelku se na to dalo dívat!!
Dievča na roztrhanie (2002)
Docela příjemný snímek!!!
Všetky prachy sveta (2017)
Zajímavý snímek popisující skutečnou událost , ale poněkud nevýrazný bez akce a tempa!!
Veľké problémy v Malej Číne (1986)
Komediální fantasmagorie, která by semi kdysi mohla i líbit , ale nyní je to na mne dost!!!!
Provaz a kolt (1969)
Divný film a hloupý konec!!