Recenzie (3 438)
Equalizer 3: Posledná kapitola (2023)
Dobré , až na to , že se půlka filmu musí číst!?
Rabín a zloděj (1979)
Zajímavá a zároveň i podivná komedie!?
George Michael: Freedom (2017) (TV film)
Super clip!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kráľovské Vianoce (2015) (TV film)
Až jsem si poplakal!?
Reminiscence (2021)
Fantaskní podivnost!?
Rooster Cogburn (1975)
JSEM SE DOBŘE BAVIL!!!
Atómový vlak (1999) (TV film)
Průměr , ale dobří herci!!!!
Šialení zabijaci (2010)
Vcelku přijatelná úroveň!!!!
Děvčata, nedejte se! (1937)
Romantické!!
Notre-Dame v plamenech (2022)
Nic lepšího jsem zatím neviděl!?!?