Recenzie (3 438)
Kriteri (1986)
Mě se ti malí chroustalové moc líbili!!!
Náčelník (2018)
Dost silný příběh , kde se se mnoho nemluví a obraz říká vše!!
Do hlbiny (2005)
Vcelku pěkné pokoukání na vodní radovánky s dobrým koncem!!
Dievča v pavúčej sieti (2018)
Velmi povedené a předchozím dílům nic neubírající pokračování, které volně a perfektně na ně navazuje!! Shlédl jsem to s napětím a plně prožíval!!!
Na jeden nádych (2018)
Víceméně smíšené pocity!?!?
Mušketier (2001)
Už je tolik provedení , že už nelze objektivně hodnotit, takže dávám jen za první dojem!?
Bunker smrti (2008)
Zajímavý a nevšední sci-fi horror!! Mohlo býti více akce !?
LOVEnie (2019)
Podivně milý i zajímavý snímek!!
Muž v temnote (2016)
Dlouho jsem něco tak "hustýho" a perfektně udělanýho neviděl !!Toto má opravdu "šťávu"!!!!!
Klapzubova jedenáctka (1968) (seriál)
V době vzniku mi bylo 10 let , ale matně si pamatuji , že ve mě jako v klukovi nadšenému pro každou blbost v tehdejší televizi nechal tento seriál rozporuplné pocity , něco se mi tam i líbilo , ale jinak mě moc nenadchnul!?