Recenzie (164)
Forrest Gump (1994)
Těžko říct, jestli by se mi tak moc líbil, kdybych ho poprvé viděl až ted. Je to libůstka z dětství, takže nelze jinak než za plný počet bodů.
Policajná akadémia: Moskovská misia (1994)
Ještě 4 díly a bude potřeba horší hodnocení než odpad.
Traja cudzinci (2008)
Nebylo to nejhorší, jenže část, kdy se honěj po domě, je kurevsky zdlouhavá a následkem toho přestane bejt film děsivej. Člověk si začne řikat, at už je kurva zabije.
Život Briana (1979)
Jestli existuje film, u kterýho se tak extrémně subjektivní věc, jako je hodnocení, stává kompletěe objektivní záležitostí, pak je to Život Briana (Platí v případě, že dáte *****).
Everwood (2002) (seriál)
Po čase přidávám k ** ještě jednu. Krajinky .. miluju krajinky.
Všemocný (2011)
Nějak se to přehnalo s těma chaotickejma zvratama, řekl bych. V jednu chvíli umírá a pak to šmahem ruky odbydou něčim jako: ".., ale pak jsem zjistil, že stačí nepít alkohol a chodit do sokola a nežádoucí vedlejší účinky, jako jsou ztráta paměti a smrt, jsou ty tam." Ale na večerní pokoukání to je tak akorát.
Drive (2011)
Geniální soundtrack, to se musí nechat. Rozpačitej začátek se rychle zvrhnul v nečekanou řež a rozptýleného diváka to napsrosto zarazilo do sedačky. Zvláštní, psychedelický momenty vyvolávaj totálně schízoidní pocity. Jeden z nejzajímavějích filmů posledních let. Škoda jen toho začátku...
Senna (2010)
Zajímavej dokument, jen to bylo malinko dlouhý. Ale moje chyba, že jsem koukal na prodlouženou verzi...
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Komentář, který to vystihuje dobře, již napsal uživatel (smrdutý žump) Alqarin, takže se nebudu prdět s vlastnim. A na závěr přidám upozornění pro všechny milovníky roztomilých videí s koťáky (haha) apod.: Prvních zhruba 45 minut extrémně roztomlých! (Frieda Pinto je hezká ženská, ale má debilní jméno)
Serpico (1973)
Děj filmu se odehrává v kriminálními živly ovládném městě Serekunda. Hlavní hrdina se pokouší rozbít drogový kartel známý jako Gang Vyhulprdel.