Recenzie (183)
Snehulienka (2012)
vtipné, zaujímavé a nápadité (až na koniec Milionára z chatrče - to som akosi nepochopil), 80%
Jednoducho sexi (2002)
Nevidel som film celý, no v momente, keď začali spievať v kaviarni o penise som mal dosť. To reku musela byť za účinkovanie pekná gáža, lebo inak si neviem vysvetliť, ako v tom filme niekto mohol hrať...
Žena v čiernom (2012)
Reku, aj som jujkol od ľaku, prostredie je dokonalé, gradujúce duchárske scénky, žiadne braky s motorovkou a podobne... 80%
Žiť po svojom (2005)
Príde mi, že scenár je napísaný na kolene na poslednú chvíľu, vo filme nefunguje vôbec nič, nič nezaujme a nebyť hviezdneho obsadenia, tak film sa bude plácať medzi najhoršie ohodnotenými!
Kamenný chodníček (1985) (TV film)
Výkony možno nie najlepšie, ale jazyk neskutočný, hold, slovenská ľúbostná literárna tvorba je moja srdcovka.
Náhradníčka (2011)
Kvôli pár dosť podareným vtípkom pridávam aj štvrtú hviezdu, och ako mám rád tie anglické filmy..
Vojnový kôň (2011)
Blockbuster se vším všudy!!! parádny film, hudba, vôbec všetko je vynikajúce, i samotný kôň, 99,99%
Neznámy Shakespeare (2011)
Výborné spracovanie, výborné výkony, scény, jednoducho výborný film, trochu nerozumiem kecom, ktoré sa tu miestami v komentároch vyskytujú, často hlúpe drísty, za všetky postačí "subverzivní" u Marigold. Nemám čo filmu vytknúť!
Skrat (2011)
Tešil som sa tak na bojové scény, že vraj je hlavná hrdinka šampiónka v mnohých bojových umeniach, no práve tie boli snáď najhoršie na celom filme, ešte Jackie Chan má premakanejšie a prirodzenejšie scénky. Ostatné tiež nenadchlo.
Moje bláznivé dvojča (2011)
Výborná úvodná znelka a záverečné titulky, všetko ostatné stojí za starú belu!