Recenzie (9 995)
Faster, Pussycat! Kill! Kill! (1965)
Kultovní braková bizarnost, plná vyvinutých dam a násilí.
Charly (1968)
Vyprávěním pomalé ale zajímavé drama s prvky sci-fi o muži s minimálním IQ, který díky experimentální operaci nejen zmoudří ale začne chápat život takový jaký je. Skvělý Cliff Robertson.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Originální seriál o partičce výtržníků, násilníků a zlodějů, kteří získají nadpřirozené schopnosti a rozhodně díky nim nezačnou bojovat se zločinem. Vskutku originální ale pro mě minimálně zábavné a žádná s postav si mě také nezískala.
Fidlikant na streche (1971)
Neobvyklý muzikál s řadou opravdu chytlavých písní, jehož výsledné hodnocení je závislé na divákově vztahu k muzikálům, ačkoliv "Šumař" by mohl odradit i pravé muzikálové milovníky, jelikož ani hudba ani postavy nejsou tím na co jsou diváci zvyklí.
Zúrivosť (1995)
Typický akčňák z Merhiho dílny. Nechybí desítky zničených aut, špatní herci, stupidní děj a nepovedená akce.
Pomáhať a chrániť (2011)
Městský poctivý polda společně s drsným nepoctivým poldou řeší v malém irském městečku velký policejní případ. Komedie to mohla být opravdu dobrá ale já se nebavil prakticky vůbec a jediné co trochu pobaví je nestandardní Brendan Gleeson.
Jeden deň (2011)
Inteligentní ale nepříliš nápaditá a plytce natočená romance o tom, že z velkého přátelství, vždy vzejde velká láska, pokud to tak osud zamýšlí. Herci se snaží ale dokázal bych si představit desítky jiných představitelů, kteří by mi do rolí seděli více a scénář ani režie, toho také moc nenabídnou. Docela škoda.
Černej Dynamit (2009)
Pro mě nezábavná a nezajímavá pocta a zároveň parodie blaxploitation filmů, plná černochů a rádoby hlášek. Vizuálně nostalgické ale křečovitost většiny scén je občas vyloženě trapná.
Benny a Joon (1993)
Sympatická romantická komedie s prvky dramatu, která sice neoplývá nejpropracovanějším příběhem ale zato velice povedeným hereckým obsazením, ve kterém zaujme hlavně "Keatenovský" Johnny Depp, v jedné z mnoha svých bizarních rolí. P.S. žehličkové tousty musím někdy vyzkoušet.
Krvavá noc (2011)
Ve své podstatě zbytečný ale na druhou stranu překvapivě povedený remake Peckinpahovi klasiky, který nepřekonává atmosféru originálu, nepřináší mnoho nového ale v záplavě novodobých remaků přeci jen působí daleko sofistikovaněji a dospěleji než díla z dílny Michaela Baye (samozřejmě jeho produkční díla ne režijní). Kdo zná klasiku určitě se neurazí, kdo nezná a nehodlá se koukat na (ne)sexy Dustina Hoffmana a Susan George, najde zde zdařilou náhradu. Suma sumárum, povedený thriller.