Recenzie (10 070)
Vikingovia 2 (2008)
Pokud vynecháme nešikovný český název, který odkazuje na pokračování filmu, se kterým nemá nic společného, jedná se o překvapivě zábavnou podívanou, kombinující sci-fi a fantasy. Slušná řež, točená za malé peníze a s láskou, ve které vikingové bojují s příšerou z vesmíru.
Tigria klietka 2 (1990)
Prakticky neznámý a slabší béčko hongkongské produkce s mladým Donniem Yenem, který se ale bohužel moc nepředvede. Ale přesto slušný, nenáročný akčňák.
Gróf Monte Christo (1998) (seriál)
Už jsem viděl pár zpracování tohoto legendárního románu, ale tato 4 dílná série, patří mezi ty nejlepší. Pár scén je možná trochu zbytečných, ale pořád se jedná o velice poutavou podívanou s výborným Gérardem Depardieu.
Iron Maiden: Flight 666 (2009)
V tomto případě je to moje chyba, protože heavy metal je pro mě španělská vesnice.
Chris Rock: Never Scared (2004) (relácia)
Musím se přiznat, že černošští komici, mi docela sedí, ale Chris Rock a jeho styl humoru, mě stejně, jako v jeho filmech, nezaujal ani nerozesmál.
Vynález (2004)
Chytře odvedená, ale šíleně nudná minimalistická sci-fi, na téma cestování v čase. Film je natočen za pár kaček a je to znát z každého záběru, zvláště pak, když se prakticky celý film odehrává v garáži.
Podpaľačka (1984)
Velice slabé, až televizně působící zpracování románu Stephena Kinga s Drew Barrymore ve své první hlavní roli.
Pawn Shop Chronicles: Historky ze zastavárny (2013)
Wayne Kramer si ze svého vynikajícího "Zběsilého útěku" bere divoký vizuál a rozjíždí sérii bláznivých příběhů, které spojuje špinavá zastavárna. Divoké, krvavé, ujeté, sympaticky obsazené a většinou docela zábavné.
Zelené barety (1968)
Slavný, ale ve své podstatě silně nepovedený válečný snímek, který je ve výsledku spíše propagandou a možná i ospravedlněním vietnamského konfliktu.
Na cestě (2012)
Jedno z mála filmových zpracování, knihy Jacka Kerouacka o mladých lidech, kteří odmítají žít konvenční, nudný život a vydávají se na nespoutanou cestu po USA.