Recenzie (10 061)
Bol by to hriech (2021) (seriál)
Tématika homosexuality a AIDS ve svěží, občas odlehčené podobě, která rozesměje občas až bláznivými scénami, případně dialogy, ale zároveň dojme při scénách úmrtí na nemoc AIDS. Seriál je velice dobře natočen a hlavně zahrán, jen se přiznám, že mám docela problém při sledování souložících chlapců. A tady toho je docela dost.
Fízlové 3: Ve jménu zásad (2020)
Já mám s těma Polákama asi nějaký problém. Ať se snažím sebevíc, jejich filmy mě nudí a postavy neskutečně serou.
Bill a Ted zachraňujú vesmír (2020)
Neznám tuto kultovní sérii a možná právě proto jsem byl při sledování úplně mimo a bavil se jen minimálně u některých konkrétních scén.
Králik Peter na úteku (2021)
Trochu zbytečné a ne úplně zábavné pokračování, výborného rodinného filmu. Samotný králík až překvapivě nesympatický a hlavně se zde děje výrazně málo zábavy, oproti komornějšímu prvnímu dílu, který si vystačil s jedním domem a zahradou.
Hříšnice - Cora (2017) (séria)
Mladá matka, která na pláži ubodá jí neznámého muže a stárnoucí policajt se sklony k sadomasochismu. Převážně tato dvojice diváka provází ze začátku slušně načrtnutým příběhem, který se však ke konci trochu rozpadá a samotné vyvrcholení je až překvapivě slabé. Herecky velice dobré (rád jsem viděl Pullmana po dlouho době v dobré roli) řemeslně také slušné, ale scénáristicky dost kolísavé až nedomyšlené.
Podvod v Milionárovi (2020) (seriál)
Od Stephena Frearse jsem nedávno viděl slušný ale pro mě tématem ne úplně poutavý Skandál po anglicku. Nyní přináší další skandální příběh z Anglie, nyní z počátku legendární soutěže Chcete být milionářem, kde se průměrný manželský pár pokus o podvod miliónových rozměrů. Frears dané téma zpracovává sympaticky a s nadhledem a přestože se jedná o drama je velice odlehčené, i když se tam občas dějí nepěkné věci. Režijně i přes jasný televizní vizuál parádní, herecky ještě lepší a já se velice bavil jak při sledování počátků dané soutěže, tak i u osudů daného páru.
Reminiscence (2021)
Přiznávám, že už od prvních záběrů a prvním představení hlavního nápadu celého filmu jsem byl na pochybách. Pořád jsem ale věřil, že se to někam posune ale toho jsem se bohužel nedočkal. Při sledování jsem někdy od půlky měl divný pocit nudy a hlavně mě mrzelo nevyužití potenciálu a pořád jsem si říkal, že jsem to nedávno zažil u nějakého jiného projektu. A tím projektem byl seriálový Westworld a když jsem zapátral, co nám nevýrazná režisérka filmu Reminiscence přinesla, bylo to několik dílů Westworldu. A přesně tam byl zakopaný pes. Nudná režie, nevyužitý potenciál světa, znuděný až unavený Jackman a vůbec celkově nezajímavý příběh a jeho zpracování. Ach ty ženy na režisérských stoličkách.
První večeře (2021) (relácia)
Po všech směrech absolutně pitomý nápad, plný divnolidí. Zdenda tam je bohužel jen jako křoví, takže zábava nulová a tento pořad se v TV příliš dlouho neohřeje.
Souboj na talíři (2021) (relácia)
Ano přehrávají a pitvoří se zde jako parta blbců, ale mě to docela baví. Krásná příroda, nádherná jídla a celkově koncept tohoto pořadu je velice poutavý.
Mladý papež (2016) (seriál)
Nerad tento výborně hodnocený seriál shazuji, ale už po prvním díle jsem pochopil, že to nebude pro mě a Sorrentinův styl natáčení mi prostě nikdy nesedl.