Recenzie (5 184)
610 metrů nad zemí (2022)
Veľa hlúposti bolo v tomto filme, ale tie zábery z výšky boli masaker. Celkovo námet fajn, prevedenie tiež, obe biele, čo je asi najviac šokantné a ani medzi sebou nič nemali. 4 z 5
Honba za pokladem Toma Sawyera (2023)
Kokotina pre deti. ODPAD!
Americké obležení (2021)
Pojmy ako nuda a tupota tu dostávajú úplne nový rozmer. ODPAD!
Ovce mezi vlky (2023)
Talianska infiltračka pokúrovaná so zlou rodinnou situáciou. Nič špeciálne. 2 z 5
Rodinná rošáda (2023)
Mám takú teóriu, že tieto filmy sú len na to, aby si herci vyskúšali rôzne polohy. Lebo všetky sú na jedno kopyto, ani jeden neprinesie nič nové a vždy to je len o hercoch. 2 z 5
Hrozba smrti (2024)
Verím, že v devadesátkach bol tento námet skvelý. Pomoc, pomsta a jeden vysekaný psychopat. Ešte aj to floridské lowcostové prevedenie mohlo byť fajn. V dnešnej dobe vedeli, že príbehom nezaujmú, tak to museli dobre obsadiť (čo sa čiastočne podarilo) a spraviť tomu promo, k čomu skvelo dopomohlo UFC. Lebo viete, Conor sa roky bojoval a vyhral dva opasky kvôli príprave na túto rolu. Práve tie zábery z natáčania keď boli na UFC ma k tomuto filmu priviedli a preto som dúfal v niečo iné. Nevadí, dalo sa to dopozerať, bolo to aj vtipné, aj bitky boli solídne, len to mohlo byť trochu kratšie. Lepšie 3 z 5
Tajemství hotelu Hannaway (2022) (TV film)
Vynikajúce k žehleniu, alebo len tak, k poobednému spaniu. ODPAD!
Pět dní do lásky (2022)
Tanečný snímok o dvoch, čo sa na konci šťastne stretnú. Super. ODPAD!
Milá Sarah (2020)
Čo vám poviem, nejaká britská dráma o koláčikoch. ODPAD!
Červánková romance (2022) (TV film)
Nič čo by sme už niekde nevideli. ODPAD!