Recenzie (6 927)
Danton čili Saturnália (1992) (TV film)
Tyhle revoluční televizní filmy se opravdu jen málo kdy povedou. Tady to nezachránil ani Martin Štěpánek.
Vlci (1990) (TV film)
Je to dost zamotané a kdo nemusí filmy z vojenského prostředí, bude asi hledat nějaký záchytný bod. Neskutečné je ale herecké obsazení, které se hodně povedlo.
Veronika (1985)
Otakar Vávra to natočil obstojně, ale celkově mě to moc nepřesvědčilo o nějaké extra kvalitě.
Tři spory - Spor architekta Zítka (1981) (epizóda)
Bohužel s Luďkem Munzarem to celé dost roste a padá. Ale to se tak trochu dalo čekat. Jaroslav Dietl nepřekvapil.
Tajemství velikého vypravěče (1971)
Tyhle československé pokusy o veliké "divadlo" v tomto případě o životopisné dílo světoznámého spisovatele se u mě nikdy nesetkali s nějakým nadšením. Stejné to bylo i v tomto případě.
Jeden ze soubojů (1971) (TV film)
Jana Brejchová už podala lepší výkony, stejně jako František Němec a další. I tak stojí za shlédnutí.
Na kolejích čeká vrah (1970)
Já mám opačný názor než někteří tady. Já měl raději Hrušinského, který mi tam prostě seděl více. I tak se jedná pořád o obstojnou detektivku.
Musím tě svést (2002)
Pro mě zajímavé jen v tom, že si ve filmu zahráli společně manželé "Krausovi", jinak mě to příběhově nijak neoslovilo.
Dopisy v krajkách (2000) (TV film)
Jedna hvězdička za malování na tělo. Jinak až příliš poetické, na to, že se jedná v podstatě o tak "úpadkový" žánr.
Hanele (1999)
Asi jsem nenašel hloubku příběhu, který byl někde uvnitř tohoto filmu skryt. Nebo jsem to viděl jen asi hodně rozdílně než ostatní.