Recenzie (6 927)
Útěk ze seriálu (1989) (TV film)
Nesnášel jsem hlavně tu bradku Petra Nárožného, celkově to bylo hodně zmatené a příběh skákal sem a tam. Legrace tam také je pomálu.
Ahoj sídliště (1987) (seriál)
Ahoj sídliště je obhužel naprosto přesným produktem své úděsné doby, ve které vznikal. Je to naprostá nuda k ukousání a hloubka příběhu se vejde na čajovou lžičku.
Já nejsem já (1985)
Tak to bylo skutečně slabé. Dvojice hvězdná, tedy Petr Nárožný a Oldřich Kaiser, ale výsledek je dost úděsný.
Princ a chuďas (1971) (TV film)
Roman Skamene rulez! Jen kvůi tomuhle pozdějšímu "vekslákovi" dávám tři hvězdy.
Lišáci, Myšáci a Šibeničák (1970)
Honza Krasů je nezapomenutelný. Rodinná záležitost z doby začínající normalizace. Ničím zábavné však toto dílko není.
Happy End (1967)
Já si z Happy endu na zadek tedy nesedám. Nepřišlo mě to nijak extra zábavné, svou kvalitu to má, to uznávám, ale nic z čeho bych zapoměl jíst.
Ukradená vzducholoď (1966)
Karel Zeman se opět chopil režisérské židle a natočil další dobrodružství. Na dobu perfektní, dnes už na to trochu padá prach. Stále však hodnotím vysoko.
Slovensko má talent (2008) (relácia)
Nějaké ty kejkle byly ještě zajímavé, dnes už je ale potřeba hodnotit v časovém kontextu a to tedy naprostá hrůza.
Film o filmu: 3 sezóny v pekle (2009) (TV film)
Vcelku nezajímavý a opět česky typicky velmi krátký film o filmu.
Bezesné noci (2004)
Kdo se v tom chce babrat, tenhle dokument mu dává šanci. Kdo už na to ale pomalu zapomíná, jako já, toho to nechá naprosto klidným.