Recenzie (25)
Mortal Kombat: Rozdrvenie (1997)
Ruku na srdce a treba priznať že jednotka nebola teda extrémne dobrá, ale táto "snaha" je proste hnus. Nutkalo ma vypnúť to už po pár minútach, no vydržal som to až do konca a potom s pokojom v duši mohol túto snahu vylúčiť z osobného filmového rebríčka čo i len zlých filmov. Vlastne nenašiel som v tom filme nič čo by ma nes**lo. Soundtrack a následná mixáž ma unavovala po celý čas filmu. Herci, efekty... zle, zle a zle.
Pofajčíme, uvidíme (2004)
Film stojí za pozretie i viac krát. Obsadenie, rovnako ako aj celý koncept mi naozaj padol a na niektoré scény si stále spomínam s úsmevom na perách. Najlepšia skupina ľudí čo sa vo filme nachádza sú "extreme group". Keď som ich videl prvá krát, hneď som si prial aby boli vo viacerých scénach a v scéne "KWIK-E-MART" ma to dostalo..."Extreme kayaking, extreme cheddar, extreme cashier, Dude, on a scale from 1 to 10, 1 being not so extreme and 10 being extremely extreme, I give this a 9.5! WOOOHO"
Machete (2010)
Neviem ale nejako som tomu na chuť neprišiel... určite ** za Jess a Michelle R. ... Števo Seagal otras teda, ale tak celkový dojem za 3 *
Unesená (2012)
Ďalšia thriller/action radovka, samozrejme to znamená nudu a vieme presne ako to skončí na konci. 2* stačia. Film ktorý si človek pozrie keď sa chystá pozrieť dobrý film. Ani N.Cage to nezachránil a to mám toho herca rád.
Koniec sveta (1999)
Vzhľadom na rok natočenia je to oproti "novým" filmom s podobnou tematikou stále dobré. Síce Negra nemusím ale dá sa to prežiť. Miestami ma sr*la tá hudba, ktorá hrala stále keď sa jednalo o nejakú duchovnú , satanistickú alebo temnú scénu. Film samozrejme nič extra, ale zasa ani nie mega nuda, že by som to zruišil v polovici filmu ako som to spravil s poslednými 4 filmami, ktoré i keď boli natočené v r. 2012 nemali tú atmosféru čo tento film.
Cosmopolis (2012)
Dumal som nad tým , čo mi ukradlo skoro 2 hodky života ... Dospel som k názoru že akýsi pokus o film s blbým námetom a blbým hercom. 20 minút som sa sám seba pýtal: O čom to kur*a vlastne ten film je ? Stále neviem. 35 min a film som permamentne zmazal z pc a zostane mi iba tento koment ako spomienka na ďalší hlúpy film. Samozrejmosť je že človek musí vidieť aj hlúpe a nudné filmy aby sa dostal k dobrému filmu. Bohužiaľ cosmopolis sa dobrým filmom pre mňa nestal a dosť rozmýšlal nad tým čo chytilo ostaných ľudí tak, že dali tomu filmu 5/5 * ? Ak si chcem pozrieť drámu, pozriem si drámu. Ak si chcem pozreť 2 hodiny kecania v hieroglyfoch podané odporným hercom pozrem si Cosmopolis. Teda nie nepozrem , radšej budem pozerať 2 hodiny na stenu a v imaginárnosti vytvorím kvalitnejší snímok.
Pochovaný zaživa (2010)
Námet dobrý, ale akonáhle dostal ten nožík už mal teoreticky vyhrané a mohol sa dostať von. Tá truhla nebola titánová a mohol to tým nožíkom za hodinu rozbiť , teda tú časť kde mal nohy. Ale samozrejme keby sa tam zachránil, nemalo by to ten efekt ako ten záver že v nej zomrel.
Resident Evil 5: Odveta (2012)
každým ďalším dielom to je horšie a horšie. Ja neviem , mám taký pocit že to padá do pekných sra***k celá séria.
Hry o život (2012)
Námet super ,ale to prevedenie sa dalo zvládnuť aj lepšie si myslím. Soundtrack nuda. Dalo by sa tam dotiahnuť toooooľko vecí, ale nevadí. Nelutujem že som to pozrel :)
Ruka zabijak (1999)
Neviem či to bolo filmom alebo tým hulením pred filmom ale zasmial som sa celkom dostatočne .