Recenzie (435)
Prebudím sa včera (2012)
PP^2 (Příjemný překvapení a product placement)
Kukačky - Epizoda 11 (2021) (epizóda)
Seriál už několik dílů přešlapuje na místě... Kdo práskal už bylo jasné snad od třetího dílu, k "šokujícímu odhalení" ale došlo až tady... Jsem zvědavý jak všechno vygraduje... Už by s tím mohli pomalu začít...
28. Český lev - Ceny České filmové a televizní akademie za rok 2020 (2021) (relácia)
Neříkejte mi, že tohle někdo dokoukal...
Kukačky - Epizoda 9 (2021) (epizóda)
Tenhle seriál má zatím jednu zásadní chybu - Není na Netflixu, takže se musí čekat zase týden na pokračování... 😀
Jako v bavlnce (2020)
Téma zajímavé, expresní svěření do péče dobré, ale pak se z toho stávala čím dál tím větší sračka... Druhou polovinu filmu jsem jen rychle přeskákal a šel radši spát...
Kukačky - Epizoda 4 (2021) (epizóda)
David Novotný se Sabinou Remundovou jsou výborní...
Emoji Film (2017)
Strašně málo zajímavých nápadů na téměř hodinu a půl...
Dějiny nadávání - F**k (2021) (epizóda)
Smazal bych všechny ty "komedianty a komediantnice"... A pak by z toho byla i zajímavá pětiminutová záležitost... Další díly spíš už neuvidím...
Malé ženy (2019)
Slovy klasika: Nuda, nuda, šeď, šeď...
Dohola? (2001)
Taková příjemná oddechovka - bez Alana Rickmana bych dal 3 hvězdy, ale díky němu to bude za 4 hvězdy... 70 %