Recenzie (24)
Bratia Bluesovci (1980)
Neuveriteľne vtipná a s obrovským nadhľadom natočená komédia. Nesmrteľné hlášky sa tu striedajú s vynikajúcimi songami, dokopy vytvárajúc jeden neuveriteľne chutný a výživný guláš, ktorý som schopný jesť kedykoľvek.
Asterix a Obelix: Misia Kleopatra (2002)
Po priemernej jednotke bola pre mňa dvojka príjemným prekvapením. Atmosféru komiksu sa konečne podarilo preniesť na filmové plátno. Film nie je len bezduchou kópiou komiksu ale vnáša do deja vlastné nápady.
Americký ocásek (1986)
Veľmi príjemný kreslený film, ktorý sa vymyká z klasických Disneyovských schém
Air Force One (1997)
Remeslne kvalitný ale inak veľmi priemerný akčňák. Na druhej strane sa pri tomto filme človek nenudí a čas rýchlo ubieha.
Smrť na Níle (1978)
Veľmi dobrý film s hviezdnym obsadením, no nedá mi povedať, že seriálový Poirot bol oveľa lepší než Peter Ustinov
Mačky a psy (2001)
Perfektný film, ktorý ale strháva k vode prehnaná dojemnosť a sentimentálnosť.
Hľadá sa Nemo (2003)
Veľmi dobrý film. V rámci novodobej Disneyho produkcie asi najlepší, no neubránim sa porovnaním so Shrekom, kde má Shrek jednoznačne navrch. Tuna sú na jednej strane veľmi dobré gagy a vtípky, na druhej strane príliš veľa pátosu. Tvorcovia akoby sa nevedeli rozhodnúť , či spraviť rozprávku pre malé deti alebo aj pre dospelákov. Vysledok je bohužial niekde medzi a plne neuspokojí ani tých ani tých.
Komisár Rex (1994) (seriál)
Prvé série : 4* Neskoršie:3*-1* Zpočiatku vcelku pohodový seriál, ktorý išiel časom strašne dolu vodou.
Walker, texaský ranger (1993) (seriál)
Hovorte si čo chcete, ale ja mám Norrisa rád. Pri jeho filmoch sa vždy dobre pobavím, zvlášť na miestach, kde dostane Norris príležitosť predviesť svoje herecké kvality.
Zmija (1994) (seriál)
Kedysi som na tom strašne fičal, ale tie časy sú preč a už ma to moc nechytá. PS: A ten hlavný hrdina ani nemá afro ako Michael Knight