Recenzie (920)
Sandman (2022) (seriál)
Coby svého času skalní fanda předlohy jsem přemýšlel, jak hodnocení uchopit, protože v některých ohledech se mi to líbilo. Ale zkrátím to tak, že v podstatě souhlasím s verbalem.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Nostalgie prodává. Nebýt odkazů, na které by se chytli odrostlí nerdi, je to další generická marvelovka a nejlíp za tři.
Rozhnevaný muž (2021)
Guy se přesunul od svižných a zábavných akcí s vytříbenými košatými dialogy k víceméně ploché střílečce říznutou komorním dramatem, kterou zkompiloval z jiných starších stříleček a dramat. Nu co, Johnwickoviny jsou teď v kurzu, tak co si z toho koláče neukrojit. Nebýt těch klišé a předvídatelného konce co vyzní do ztracena, nebyl by to jen další průměrný akční film.
Mikýřova úžasná pouť internetem (2020) (relácia)
Občas vtipný, občas trapný, každopádně se to rychle okouká.
Situácia je vážna, nie však zúfalá (1976)
Za tři, ale lepší tři. Nebýt to občas až zbytečně ztřeštěné, možná i čtyři.
1917 (2019)
Asi se shodnu s každým, kdo by říkal, že příběh byl poněkud plytký až naivní. Nutno jedním dechem dodat, že všechny kulisy a propriety použité pro vystižení západní fronty jsem v novodobém filmu asi ještě neviděl a neocenitelná je taky atmosféra, která mě minimálně v první polovině filmu zarazila do křesla a tím si vysloužila tu čtvrtou hvězdu.
Rambo: Posledná krv (2019)
Johnovi došli padouchové z Vietnamu a Barmy, které by mohl zkopat, tak aspoň kope tunely pod barákem, vychovává hispánku a příležitostně zachraňuje turisty. Pak ale nastane zvrat, ze Stallona se stane Sám doma a z Ramba hide and seek slasher. Po cestě k vykuchání hlavního darebáka padne pár špatně napsaných dialogů a John napochoduje přímo do pasti, protože si myslí, že je matka Tereza. Summou, děda už není nejmladší, proto nečekám zázraky. Stejně tak nemůže čekat kdovíjaký hodnocení. Tři mínus.
Le Mans '66 (2019)
Film bych asi označil jako pěkný. První polovina mě kdovíjak nezaujala. Asi jsem si od toho sliboval trochu víc.
Terminátor: Temný osud (2019)
Dvě za Arnieho. Jinak je to feministický hnůj s přehrávající hysterickou cikánkou a nesympatickýma, blbě napsanýma postavama. Že to recykluje zbytek filmů vůbec nevadí, ale ze série je to za mě rozhodně nejslabší.
Zaklínač (2019) (seriál)
Ve svých vzácných volných chvílích jsem to tedy dokoukal, abych se podíval, jak bylo naloženo s oblíbeným universem mého dětství. A protože nemám psavou, tak to zkrátím tak, že plus mínus souhlasím s tím, co píše níže Morien.