Recenzie (108)
Yes Man (2008)
To snad ...
Slavnostní zahájení XXX. Letních olympijských her 2012 Londýn (2012) (relácia)
Mrzí mě, že jsem se toho nemohl zúčastnit přímo. Jistě je to zážitek na celý život.
Zohan: Krycie meno Kaderník (2008)
Jako kadeřník možná nejsem objektivní, ale nemůžu jinak než za 5*.
Pokémon (1997) (seriál)
Z nostalgie.
LazyTown (2004) (seriál)
Nehodnotitelné.
Dom snov (2003) (relácia)
Pokud to skutečně pomůže, nemůžu dát míň než 4*. A ti co dávají odpad, pokud byste se dostali do podobné situace a někdo Vám takto pomohl, nestálo by to za toho trochu televizního šílenství???
Ženy na cestách (2010) (relácia)
Cestománie ano, tohle nikdy.
Nič len pravda (2008) (relácia)
Myšlenka dobrá, ale zpracování je katastrofální. Už jen moderátor sráží dvě hvězdičky dolů.
Hotel Paradise (2012) (relácia)
Mrdky jedny mediální.
Hannah Montana (2006) (seriál)
Guilty pleasure, mozek po zapnutí tohoto paskvilu začíná odumírat.