Recenzie (412)
Konzultant (2013)
Dobrá drsňárna, ale proč tam jsou tak stupidní a dlouhý filozofický dialogy, nechápu.
Exodus: Bohovia a králi (2014)
Ridley, Ridley...! Doufám, že tohle bylo jen zabití času před "Marťanem".
Stratené dievča (2014)
Škoda toho závěru, jinak by to bylo za 5.
Anakonda (1997)
Větší píčovinu jsem za poslední dobu neviděl.
Pod kupolou (2013) (seriál)
Už na začátku jsem si říkal, sakra, co to udělali s Barbiem? Vždyť je to úplně jiná postava než v knize...a těch změn najednou bylo více. Tak jsem se nechal překvapit a jo, vůbec to není špatné. Především se mi líbí postupné vykreslování jednotlivých charakterů, zejména Velkého Jima (role šitá na míru Deanu Norrisovi). Jen je škoda, že to tvůrci tak natahují, 2 série by bohatě stačily. I když na druhou stranu, pokud se na to díváte v jednom zápřahu, tak to vlastně ani nevadí. Hodnoceno po 2 sériích zhlédnutých najednou - doporučuji.
Single Man (2009)
Jedna hvězda za Julinku.
Ján Hus (2015) (TV film)
Proč proboha ta duc duc hudba???
Vztek (2008)
Hrůza a děs. Tyhle jihoamerický srágory jsou opravdu za trest. Ani nevím, kdo to na konci vlastně zemřel.
Peklo s princeznou (2009)
Jedenkrát palec nahoru za Petra Nárožného.
Zbav nás od zlého (2009)
Velmi syrové, velmi naturalistické a odzbrojující severskou drsností.