Recenzie (412)
Cloverfield: Monštrum (2008)
Jedna hvězda za efekty, jinak nic. Ta kamera je naprosto nefunkční. Myslíte si, že by ve skutečnosti při nějaké katastrofě nějakej blbeček pořád lítal s kamerou a vše točil? Když mu jde o život? Kdepak. To jen v nacáklým hollywoodským scénáři.
Protektor (2009)
Velké zklamání. Už podle toho, kolik dostal "lvů", jsem čekal, že se v české kinematografii opět zrodilo něco výjimečného. Bohužel je to jen jeden z mnoha příběhů odehrávajících se za protektorátu, heydrichiády, jakých bylo natočeno nespočet. Nic nového, nic originálního, bez pointy. Začátek filmu se vleče jako týden před výplatou a konec je jen vyvrcholením toho, co se musí zákonitě stát a co divák čuje v průběhu celého filmu. Loňský rok (2009) byl na české filmy opravdu chudý, co se týká kvality.
Avatar (2009)
Krásná akční pohádka, kde Dobro zvítězí nad Zlem. Možná obehrané dějové klišé, ale přesto....ÚŽASNÉ....STRHUJÍCÍ...EFEKTNÍ. James Cameron je perfekcionista a ten výsledek je prostě dokonalý.
Pianistka (2001)
...že by na konci došel režisérovi dech? Ten děj se mohl více rozvinout.
Tobruk (2008)
Dějově prázdné a nudné.
Uloviť miliardára (2009)
Sice jsem neviděl, ale bohužel jinak nemůžu.
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Toto bohužel nemělo nikdy spatřit světlo. Ale když už to vzniklo, aspoň jedna z nostalgie.
Milionár z chatrče (2008)
Bohužel moc nadhodnocený film. Na Oskara byli určitě zajímavější kandidáti.
Hmla (2007)
Po dlouhé době zase výborné zpracování Stephena Kinga.
Tři srdce (2007) (TV film)
...bez energie, bez nápadu... je vidět, že bez předlohy se pohádky točí velmi těžko.