Recenzie (309)
Zlodeji a vydieračky (2001)
Velké překvapení. Napínavé, vtipné, výborně promyšlené, chytré a dokonale působivé. Tento typ filmu se řadí do kategorie, které mohu vidět i několikrát. Teď jen váhám, zda místo čtyř neudělit pět bodů.
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Film dle mého gusta to zrovna není, ale je dobře udělaný, takže jej zbytečně snižovat nebudu.
Pasca (1999)
Past má několik nezáživných neli nudných míst, slepých uliček, zastaralé metody, akce které nejsou akční, přesto mě herecké duo Conery - Zeta-Jones znova a znova nutí ke sledování příjemného zlodějského hašteření od začátku až po samotné finále. Zkrátka mezi těma dvěma je jakési woodoo kouzlo :). Kolikrát jsem Past viděl? 10x, 15x? Už ani nevím, ale stále mě baví.
Sám v divočině (2009) (relácia)
Britský kameraman a dobrodruh Ed Wardle sám v Yukonu u jezera ustavičně loví bobříka odvahy, když krouží kolem koláčů medvědího trusu a bojí se medvědů. Ale ruku na srdce, kdo by se v takové pustině a divočině nebál, takže všechna čest, že to dokázal. I přes tyto slabší místa seriál utváří jeden celek a funguje vskutku dobře, alespoň mě se líbil. A kanadská příroda je nádherná.
Hurá na Francúzsko! (2013)
Čekal jsem humornou komedii, do Francie se však tentokrát vkrádala trapnost, takže nic moc.
Vítězství ducha (1989)
Film hraje trochu na city, našlo by se v něm i několik chyb a nepravděpodobností, přesto celek převážil nad nedostatky. Udílím plný počet bodů, filmů s podobným námětem není nikdy dost.
Osamelý jazdec (2013)
Stále jsem čekal, že se bude odehrávat nějaký pořádný příběh, legenda, a ono nic mimořádného. Škoda nevyužité šance, herecké obsazení je totiž fajn a vizuální efekty taky, akční scény či humor jsou rovněž vydařené a zcela na místě. Osamělý jezdec je dobrý, zábavný a lehce zapomenutelný film.
42: Zrod legendy (2013)
Velmi rád sleduji sportovní filmy. Čtyřicetdvojka se nemusí za nic stydět. Celému filmovému příběhu o sportu i rasové diskriminaci prostě uvěříte. Chadwick Boseman, Harrison Ford a mnozí dašlí hrají vskutku dobře.
Hrdina proti svojej vôli (1992)
Tento film jsem viděl snad už popáté, pokaždé mě příjemně pobavil. Známka toho, že Hrdina proti své vůli je dobře zpracovaný. Povedený scénář, dobré postavy a Dustin Hoffman jako vždy odvádí výkon na jedničku.
V zajatí démonov (2013)
Velmi povedený horor a dobře zvládnutý dobový film (připomněl mi Dům v růžích), herecké role jsou vskutku bravurně odehrané. V zajetí démonů zkrátka všechno sedí. Jen z filmu nešílím a nevychvaluju jej do nebes. Přišel mi jen povedený, jako každý jiný dobře zvládnutý horor. Víc se mě šokoval např. horor Ti druzí.