Obľúbené filmy (10)
Podivné dedičstvo (1972)
Desperado (1995)
Piaty element (1997)
Saturnin (1994)
Dokonale herecky obsazené, dokonale zahrané - přesně takhle jsem si Saturnina a jeho jednotlivé postavy představoval.
Smrtonosná pasca (1988)
Smrtonosná pasca 2 (1990)
Smrtonosná pasca 3 (1995)
Bohemian Rhapsody (2018)
Queeny nejde nemilovat. ;)