Recenzie (667)
V zajatí kódu (2009)
Asi zklamání i když špatný film to není. Přitom měl režisér celkem nadupané herecké obsazení. Nestárnoucí Antonio Banderas, Morgan Freeman, Radha Mitchell a pro mě stále dost opomíjený Rade Šerbedžija. Není to špatný film, ale žádné nadprůměrné dílo nečekejte. Je to předvídatelné a místy dost hloupé. Je to tak na hraně, ale dám tomu 3hvězdy, takže lepší průměr. 60%
Pompeje (2014)
Tenhle film má jednu velkou potíž, nezaujal mě. Mě vlastně byla hlavní dvojice naprosto ukradená, John Sníh bez charakteru. Kiefer Sutherland to nezachrání. Gladiátor je o dost starší a o dost lepší. Strašná slátanina - 20%
V perine (2011)
Tohle jsem fakt nerozdýchal.....ani ta hudba se mi nelíbila.
Poseidon (2006)
Musím se přiznat, že z původním Poseidonem se tenhle remake rovnat ani náhodou nemůže. Vizuálně je to moc pěkný, ale jen peníze nestačí. 40%
Zachránené siroty (2008)
Mě tento film nad míru uspokojil, filmy o útěku mě berou i když tento je trochu jiný. Herecké obsazení - pro mě špička. Krásná krajina a příběh - 80%
Lucy (2014)
Určitě pominu fakt, že 10% využité mozkové kapacity lidí je jen mýtus a fikce. Film obsahuje dost rozmanitou škálu prostřihů, například když Lucy vejde do hotelu následuje vsuvka a záběr na geparda lovíci gazelu. Těchto záběrů najdete v první polovině filmu poměrně dost a nijak mě to nevadilo. Bohužel mě film ve druhé půli začne trochu nahlodávat tím způsobem, že místo toho aby Lucy například své schopnosti zkoušela a vylepšovala je tady velký důraz na otázku - proč jsme tady? Smysl a existence života. A to mě překvapivě nudilo. Film mě bavil a tak trochu z mého pohledu vylepšil režiséra Luca Bessona, jehož jsem považoval za vyhaslého. Pátý element nebo Leon to ještě není, ale za posledních 10let je to od něho asi nejlepší film. 80%
Všetko je stratené (2013)
Co se stane, když obsadíte do svého filmu, kde se skoro vůbec nemluví a máte jediného herce - Roberta Redfoda. O "mořském vlku" Robertu Redfordovi (ani nevím, jak se postava jmenuje, jestli to vůbec někdo ví) se nic nedozvíte a jak jsem psal ve filmu se nemluví, párkrát Redford vykřikne z beznaděje, ale jinak nic. Mě to celé bavilo, já nevím jak bych se zachoval já, ale postavě ve filmu jsem to věřil. Ta beznaděj v jeho očích byla zřetelná a působila na mě věrohodně. Asi ne každý herec by stál za solo-film, tohle se však povedlo. 80%
Bobule (2008)
Na český poměry se mi to líbilo, Hádek je výborný. Místy jsem se dost zasmál, místy to bylo předvídatelné, takže jsem se nudil. I tak je to lepší průměr.
Iáson a argonauti (2000) (TV film)
Tuhle mytologii má velmi rád a tento film se mi velmi nelíbil. 25%
Transformers: Zánik (2014)
Tak příběh se odehrává zhruba pět let po posledním díle a je tady kupa nových postav. Drtivá většina je ovšem naprosto ničím nezajímavá, je tam zase miss World nějaká Nicola Peltz, která s make-upem nešetří a nevypadá jako Megan Fox i když jí hrát měla a je jak jsem psal naprosto nezajímavá. Díky bohu za Tucciho. Tak, nejdříve klady...ehm.........ty výbuchy má Michael Bay zvládnutý famozně, o tom žádná. Musí to být strašná práce, divím se, že ho to po třech dílech stále baví. Příběh je jednoduchý, největší průser však je stopáž - 165 minut je kurevsky dlouhých a po zhruba 100 minutách jsem si přál konec. Některé scény jsou trapný, vůbec takový kýč otec - dcera, její přítel zachraňuje společně s autoboty svět a on stále naivně tvrdí, ruce pryč "její teprve sedmnáct". Humor - zase trapnej (ne tak jako v předchozích dvou dílech),těch Dinobotů si moc neužijete. Jinak ke kladům, ta hudba ještě zůstala a vskutku to není tak tupý jako v Transformers 3.