Recenzie (184)
Noc v múzeu (2006)
Film mne velmi mile prekvapil, takova povrdena rodina komedie. Zajimavy napad byl velmi dobre zpracovan. Videl jsem trailer a noc jsem filmu neveril, ale nakonec se mi hodne libil. Hlasky co byli na konci mohly byt i po cely film. A opice s vyplazujicim jazykem mne vzdy dostala.
Velmi křehké vztahy (2007) (seriál)
Na rodine pouta se dalo divat. Ale na toto uz ne.
Putá vojny (2004)
Prijde mi to stejne natocene jak Bratrstvo neohrozenych, jako by to tocil ten samy reziser. Krev na kamere byla velice pusobiva. Zaver velmi dojemny a povedeny.
Hotel Rwanda (2004)
Velice slibny namet, ale spracovani me prislo chaoticke a nudne. Mohlo se to natocit mnohem lepe se zkusenejsim reziserem.
Krysáci (2008) (seriál)
Tomu rikam povedeny "moderni" vecernicek.
Bournov mýtus (2004)
Vytknul bych jen bitku v dome, ktera byla docela neprehledna a honicku v aute, ktera byla zase moc dlouha. Ale jinak to byl skveli akcni film jak ma byt.
Mravčia polepšovňa (2006)
Podprumeny americky animak s jakyma se ted rostrhl pytel. Pribeh nijak zvlaste originalni a predvidatelny. Film neni v zadnem pripade zameren k zasmani. Je to spise pohadka pro deti.
Hej, kamoš, kto tu varí? (2005)
V neurčité americké škole dostali páťáci slohovou práci na téma "napiš scénař filmu"..... no a tak to dopadlo!
Hostel (2005)
Hrůza má jméno! Hrůza po filmové stránce
Hotel Fawlty Towers (1975) (seriál)
V upoutávkách říkají "kultovní", tak jestli tohle tak už všechno