Recenzie (99)
Můj život s Walterovic kluky (2023) (seriál)
Takový normální, neurazí, nenadchne. Jackie mi pro svou dokonalost lezla na nervy. Ocenila jsem, že se tu neřeší gendrové věci, které jsou teď snad v každém seriálu, kde holka není holka, kluk není kluk apod..
Kľúč svätého Petra (2023) (TV film)
Byla to moc hezká pohádka. Byla celkem napínavá, jasně, všichni jsme věděli, jak to dopadne, ale i tak se mi moc líbila. Herecké výkony byly dobré a nejvíc se mi líbil vodník.
V pasti - V temné pasti (2021) (séria)
Trochu slabší série, ale stejně pěkně. Andri je fakt super herec!!!!
Strážmajster Topinka - Zločin na pošte (2019) (epizóda)
Bála jsem se pokračování, ale jsem překvapená, jak se to povedlo. Herec Topinku hraje opravdu bezvadně, už od začátku se mi herec líbí. Doufám, že i další díly se povedou... pěkna oddychovka.
Tri želania (2017)
Docela pěkný rodinný film. Dětem se líbil a to tam nebyly žádné střílečky a nebyl tam ani Harry Potter... Hezké zázemí a příběh byl celkem napínavý. Dávám 3 hvězdičky.
Rédl (2018) (seriál)
Seriál byl napínavý a dobře obsazený. Ondřej Sokol mě svým výkonem milé překvapil. První 3 díly se mi líbily. 4.díl byl už na mě moc drsný. Je hrůza, co vše se může odehrávat i v ČR. Doporučuji si seriál pustit...
Baba z ľadu (2017)
Normální film... nic zázračného prostě. Herecké výkony byly sice dobré, ale to je vše. Víckrát ho vidět nemusím.
Po strnisku bosý (2017)
Film si mi líbil jako komplet... byl občas legrační, občas smutný. Je to film, na který se ráda pak v TV kouknu. Nejlepší herec je ten malý klučík Eda... opravdu to zahrál bezvadně!!!!!
Masaryk (2016)
Film byl dobře herecky ztvárněný, masky byly pěkné... akorát mi připadal strašně nudný... už po půl hodině jsem se dívala na hodinky, kdy bude konec... takže pro mě jen 3 hvězdičky, málem jsem u toho usnula.
Doktorka Kellerová (2016) (seriál)
Seriál mi přijde celkem dobrý, prostě taková oddechovka... nehledam v tom nějaké přehnané myšlenky... kdo chce, ať se dívá, kdo ne, ať přepne tv...