Recenzie (300)
Leon (1994)
Moje NEJ srdcovka! Skvělý Jean Reno - hustej drsňák! Roztomilá a drsná zároveň, malá Portmanka a úžasný Gary Oldman - v téhle roli ho zbožňuju!
Dracula (1992)
Jojo, tohle byl dobrej nářez. G. Oldman jako Drrrrracula - moc pěkný. Keeanu Reeves je můj oblíbenec, ale viděl jsem ho už hrát i lépe. Ještě malé mínus - mohlo to být o něco kratší.
Kniha prežitia (2010)
Tady není o čem debatovat! Denzel mě opět nezklamal, ba i překvapil. Gary v roli záporáka se mi také líbil! Akce byla super bomba masakr. Na můj vkus by jí mohlo být více, ale dobře, postačila mi. Ani mi nepřekážely ty žvásty o bibli.
Nezvratný osud (2000)
Super horůrek o smrtce, která bere svoji práci vážně a nemá ráda žádné resty. Úžasné na poprvé a skvělá zábava na pokaždé:-)
Bubba Ho-tep (2002)
Ne zrovna svižná hororová komedie, ale za Elvise (B. Campbella) s nádorem na péru a černým J.F.K nemůžu dát jinak než 4*. Pro fanoušky Bruce.
Krokodíl: Návrat do krvavej lagúny (2007)
To jsem nečekal! Žádné zbytečnosti nebo již předem známé oběti! Napětí by se dalo krájek skoro už od začátku filmu, + je že jsem byl párkrát i překvapen, co že se to na té obrazovce děje! Krajina úchvatná a obrovský predátor taktéž!!
Resident Evil: Afterlife (2010)
Tak já nevim. Hodnocení bylo mizerné, tak jsem od filmu ani nic moc nečekal. A byl jsem mile překvapen! Fandím P.W.S. Andersonovi a AFTERLIFE se mu vydařil! Pro mě zaručeně druhý nejlepší Resident Evil, hned po prvím díle též od P.W.S. Andersona.
Resident Evil: Zánik (2007)
Zánik se mi líbil více než Apokalypsa. Stále je to super film se zombíkama.
Resident Evil (2002)
Tenhle film jsem ještě s titulkama shltnul 3x za víkend a vždy se k němu rád vrátím. P.W. Anderson je můj oblíbenec.
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Ne tak dobré jako první díl, ale zaručeně zábavné.