Recenzie (1 879)
Jan Palach (2018)
Mal kde bývať, čo jesť, čo piť, zdarma zdravotnú starostlivosť, mohol študovať, mal si čo obliecť, bol v zahraničí a mohol cestovať do XY krajín, zrejme netrpel núdzou o peniaze, bol fyzicky zdravý. Zrejme bol aj atraktívny pre ženy a po založení rodiny by dostal byt, ktorý by bol schopný splácať. Kde bol teda problém? Nebol duševne v poriadku! Nikto normálny by sa za takýchto životných podmienok neupálil. Koľko ľudí dnes nemá kde bývať, čo jesť, nemá prácu, alebo ho ženské nechcú, či je invalid a nikto sa kvôli tomu neupáli. Ak by žil v dnešnej dobe, alebo niekde v Afrike, čo by si spravil? Odrezal čuráka a zjedol, a vysielal by to online cez net? Film je to dobrý a pomerne dobre natočený, ale oproti realite tam bolo mnoho vecí cenzurovaných :) a upravených. Ach ta dnešná cenzúra :/
Srdcoví rebeli (2017)
V pohode film o človeku, ktorý kvôli peniazom nevie čo od radosti a ako sa môže zmeniť. Kontruje mu vážne chorý teenager, ktorý zase v živote nič dokopy nezažil.
Upgrade (2018)
Film o blízkej ďalekej budúcnosti. Možno teraz k neuvereniu, ale kto by uveril pred 100 rokmi ako to bude teraz.
Zrodila sa hviezda (2018)
Bežný film na jedno pozretie. Myslel som si ešte počas sledovania, že ide o skutočný príbeh, ale mýlil som sa.
Špión, ktorý ma dostal (2018)
Slabé 3*. Ku koncu som sa už aj nudil.
Grimsby (2016)
Po nejakej dobe nadpriemerná komédia. Niekoľko scénok sa im fakt podarilo.
Nezvyčajné príbehy na slovenskom sídlisku (2011) (seriál)
Videl som pár dielov, ale asi ani jeden nie celý. Je dobré, že sa niekto venuje takýmto témam.
Pátranie (2018)
Výborný film, ktorý si ešte niekedy isto rád pozriem. Samozrejme až o niekoľko rokov, aby som si nepamätal dej a bolo to rovnako dramatické a nepredvídateľné.
Tiché miesto (2018)
Nápad je relatívne dobrý, ale nedomyslený. Mnoho veci neobjasnených a scenár je deravý.
Doktor Martin: Záhada v Beskydách (2018)
Slabúčke 3*, až by jeden mohol napísať, že zbytočný film. Ono to malo úroveň ako obyčajného TV seriálu.