Recenzie (380)
Video Games: The Movie (2014)
Povrchní, nekonkrétní, nicneříkající, nezajímavé. Autoři skáčou od jednoho tématu ke druhému, aniž by vlastně něco podstatného řekli. Indie Game: The Movie, King of Kong, Minecraft: The Story of Mojang, Free to Play, všechny tyhle dokumenty můžu doporučit o dost víc.
Transcendencia (2014)
Retardovaná a strašlivě nudná verze Trávníkáře nebo Virtuozit.
300: Vzostup impéria (2014)
Stapleton je neuvěřitelně necharismatický a nudný, naštěstí dámy zachraňují, co se dá. Lena Headey byla v těch svých pár minutách cool a úžasná psychopatka Eva Green naprosto ovládla jakoukoliv scénu, ve které se objevila.
Sunshine (2007)
Koukám, že z poloviny hodnotících se najednou stali profesoři fyziky :(
Prepadovka 2 (2014)
Evansovi by měl někdo říct, že není Scorsese. Překombinovaná zápletka se mu úplně rozpadá pod rukama, nesourodě míchá seriózní dramatické momenty jak ze Skryté identity s komiksovou brutalitou (Bejzbolák a Kladivačka, wtf?) a pokud jde o stopáž, tam ztratil soudnost úplně. Akce je naštěstí úplně skvělá a leccos zachraňuje, ale na lepší hodnocení to nestačí. Uvítal bych nějakou o hodinu kratší DVD verzi.
Na hrane zajtrajška (2014)
Neúspěšně se snažím přijít na jedinou věc, která v tom filmu nefunguje. Tohle je akční pecka, která může směle konkurovat těm nejlepší kouskům v žánru - nebál bych se srovnání s Hvězdnou pěchotou nebo Vetřelci.
Rukojemníci (2011)
Tak tenhle scénář by nezachránil nikdo.
Piráti z Karibiku: V neznámych vodách (2011)
První půlka je nudná a Penelope Cruz přímo nesnesitelná, ale po příjezdu na ostrov se to dějově zlepší, objeví se Astrid Berges-Frisbey a Depp s Rushem to nakonec zvládnou dotáhnout až do konce se slušným spádem.
The Tower (2008)
Prostředí a námět jsou super. Ale k čemu to je, když technicky a režisérsky je to zcela nezvládnuté (vyjma solidních masek) a recitující, ukrutně přehrávající herci jsou totálně mimo. Ani hudba, která takhle lacinou produkci jinak může držet pohromadě, nestojí za nic - celé to působí jako televizní inscenace, kterou tvůrci točí jen z povinnosti. Zcela amatérský Decay byl lépe natočený (a zahraný) než tohle.
Decay (2012)
Tak jasně, je to amatérská produkce, ale bavilo mě jejich nadšení a jako exkurzi do LHC jsem si to užil. Škoda, že si nedali práci s originálnější zápletkou namísto tisíckrát ohraných zombií. A taky že celý film neměl tak skvělý vizuál jako závěrečné titulky.