Posledné recenzie (126)
Maniac (2011)
Bez hlubšího smyslu a pointy, byť velmi solidně natočené...
Ďáblova lest (2009) (seriál)
Původně jsem chtěl hodnotit 4 hvězdičkami, ale ten konec to celé shodil. Takže horší 3.
Tokyo Gore Police (2008)
Moje recenze na ABYSS webzine