Posledné recenzie (44)
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Ne nemam rad fekalni komedie kterych je po uspechu prvnich prcicek vsude milion. Ale nevim, tohle mi sedlo jak prdel na hrnec. Mozna to bylo par pivama, mozna ne. Samozrejme o nejakym deji se nema uplne cenu bavit. Jako je tam, tak nejak okrajove jen lepi k sobe absurdni nechutnosti, nektery se mi do vkusu trefily, nektery ne ale s vedomim tohoto jsem na ten film zustal (zacatek promitani ve 2 rano ve 13 stupnich), vydrzel a vlastne se i kralovsky bavil. Opet pekna camea pornohvezdicek, performeru z hell night na obscene extreme, Redzeda, Gutalax a HLAVNE TAP TAP!!!!
Thor: Láska a hrom (2022)
tak toto mi fakt nesedlo. prvni pulkua solidnich 7/10 ale jakmile se dostanou z Omnipotence city tak mne to relane prestalo bavit a zajimat a tesil jsem se na konec. Russel Crowe ovsem vynikajici.
Top Gun: Maverick (2022)
Ano, jsem ostudnik a videl jsem to az ted, ale aspon teda na megavelikym platnu. Ano, je to plny patosu, ano je to vlastne kravina, ano, je to predvidatelny. Ale taky ano, je to nejlepsi film co jsem letos videl. Cruise vypada v 60ti mladsi nez vetsina z nas a dava si to s prehledem. Pro mne strasne feelgood film ikdyz nevim, jestli mel takhle pusobit s obrovskym pomrkavanim po prvnim dilu. Viz uvodni titulkova scena, zaverecny obejmuti u porshaka, motorka a mnohem mnohem vic. Pecka!