Posledné recenzie (377)
Háveď (2023)
SPOILERY *** První půlka super. Gangstaz & bitchiz činžák, postupné šíření pavoučků, působivé scény s jejich líhnutím (byť by se tu dalo výrazně přitlačit na pilu ve stylu The Bay). *** Druhá půlka otřes. Postavy se začnou chovat jako úplní kreténi (hodíme do chodby molotov a pak jsme překvapení, že pavouci utíkají). Pavouci mění chování, jak zrovna scénář potřebuje (občas se bojí světla, jindy ne). V naprosto nevhodných situacích se řeší nesmyslné osobní problémy. A nakonec nastoupí imbecilní ACAB agitka, kdy máme soucítit se zmrdy, kteří svým zmrdstvím pozabíjejí desítky nevinných lidí. Na konci filmu zůstane pak naprosto nevyjasněné, co se vlastně v domě dál stalo a jak pavoučí mor zlikvidovali.
Game Story (2024) (seriál)
Absolutně promarněná příležitost. --- Dokument jen klouže po povrchu, hosté, kteří by mohli zajímavě mluvit 20 minut, mají prostor sotva na pár vět. A to proto, že autoři doslova mezi každé dvě věty cpou rádobyvtipné, místy úplně debilní prostřihy na kdejaký dobový nesmysl, místo aby se drželi tématu a nechali lidi mluvit. Polovinu každého dílu tvoří nudná vata, kdy jsem se tloukl do hlavy, protože bych chtěl dál poslouchat hosty, ale nemůžu. A samozřejmě je to plné debilních politických glos, protože tohle je Česká televize, že. --- Zvládnul jsem čtyři díly. Netuším, pro jaké publikum dokument je. Fanouškům nemá co nabídnout a neznalé nemá čím zaujmout.
V zajatí zla (2023)
Nemůžu jinak než konstatovat, že přední recenzenti CSFD jsou úplní kreténi, protože bez váhání spoilerují hlavní twist ze dvou třetin filmu. Nečtěte tady nic!