Recenzie (23)
Zootropolis (2016)
Lenochodi mě uplně odpálili...
Nebo a ľad (2015)
Claude Lorius má můj obdiv. Ale tenhle rozjetej vlak lidské devastace přírody už nejde zastavit?..
Svätá štvorka (2012)
jedna hvězda za kozy :)
Predátor: Evolúcia (2018)
Jako parodie na Predátora dobrý!
Hra (1997)
Ten konec je fakt tragedie!
Bezstarostná jazda (1969)
100% esence svobody. Uplně mi stačí koukat na mašiny,krajinu a poslouchat legendární soundtrack .
Apokalypsa (1979)
Tohle je absolutní špička všeho co jsem kdy viděl. hodně ponuré a skličující drama které mě vždycky doslova vcucne do děje a vyplivne až hodně dlouho po závěrečných titulcích.
Partička (2011) (relácia)
Nepamatuji se že bych se u toho někdy zasmál, a zkoušel jsem to dost krát. Improvizace jim fakt nejde. hvězdu dávám pouze za odvahu. Asi málo hulim.
Můžu dál? (2016) (relácia)
Můžeš,ale zpátky pojedeš nohama napřed ty joudo!
M.A.S.H. (1972) (seriál)
Super seriál na který se dá koukat furt dokola.