Recenzie (94)
Policajt alebo darebák (1979)
Kamile,Vy se mi líbíte,Vy jste mi sympatický,řekněme do zítra do rána!!!!!! Masakr,miluju to!!!!
Expres na západ (2011) (TV film)
Takovej rozhovor jsem ve svém pozdějžím věku mezi přáteli chtěl zažít, ale nebyl čas, děti a tak, naprosto souhlasím,spisovatel je geniální a fandím mu ! To je divadelní hra " výborná" !
Neobyčajný život Timothyho Greena (2012)
Njn,moc sladký,milý,no prostě po litru vína jsem u toho brečel jak mimino. Ale přestože to je více méně pohádka,tak hloubka a poselství tam je.
Atlas mrakov (2012)
Moc vydařený pokus to filmový! Bál jsem se,že se budu ztrácet a tak jsem se dopředu trochu připravil a něco si zjistil o knize,ale nebylo třeba.Krom začátku,který hodně skákal,vše do sebe zapadalo. A poselství je taky silný,napříč všemi vyznáními,jak to mám rád i když jsem křesťan.
Pojďte pane, budeme si hrát - Jak šli spát (1967) (epizóda)
Tak tenhle díl mnoho lidí nevidělo. Je božskej!!!
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
To je fakt nostalgie hadr,všichni pohromadě,snad jen Segal někde běhal a neměl čas a ten katolickej rasista,kterej vystojí jen starýho Dannyho G. mi tam taky nechyběl,bomba,dalších aspoň šestnáct zavzopínáních by bodlo,dokud stará dobrá akční garda žije a nechčije do pytlíků! Vivat ONE HERO ACTION IN TEAM FROM 80 TH...
Life's Too Short (2011) (seriál)
Je to monstrózně masakrujující nářez,jak si trpajzlík ze sebe dokáže udělat prdel! A nejen on(přesto Davis úžasnej),taky holywůdský stár tam jsou super a udělaj si ze sebe jakoukoli prdel. Gervais a Merchant taky skvělí,jasnej 100%!!!
Stopárov sprievodca po Galaxii (2005)
Na knížku to zdaleka nemá,ale co bavil jsem se,jen robota jsem si představoval jinak,ještě,že jsem to stihl celé(pět dílů od již zesnulého Adamse) přečíst!
Akeelah (2006)
Krásnej doják se sociálním podkecem,černý chytrý holšišky jsou taky moc fajn! Taky jsem si zvopák latinu a voprášil řečtinu,teda ten můj základ.Fakt moc milý dílko,ale ty slova,těch dvacet pět,by si myslím nedali:
Strážca mŕtvych (1997)
Totální kopie původní evropské verze jen tři roky potom,Nolte skvělej a že tam nebyla ta svatba na konci taky dobrý! Hanekeho Funny Games hadr,jen ten si hlídal i svetříky!