Recenzie (368)
Zaklínač - Zrnko pravdy (2021) (epizóda)
Pěkně zprasená povídka!
Arcane: League of Legends (2021) (seriál)
Animace je krásná , vizuál super. Na to,že jde o sérii podle hry, tak i vpohodě příběh. Brutalita je fajn ,tu bych tu nečekal. Určitě ale kromě toho vizuálu nejde o nic světoborného.
Villains (2019)
Na hodinu a půl se to zdálo zdlouhavé, ale hrozně mě bavil herecký výkon Jeffreyho Donovana. Jinak dost průměrný film,na který se zapomene.
The Suicide Squad: Samovražedná misia (2021)
James Gunn to prostě umí!
Zabijakov osobný strážca 2 (2021)
První díl byl super akční oddechovka a tady to není jinak. Akorát druhý díl nepřinese nic moc nového. Jedno podívání bohatě stačí.
Toc Toc (2017)
Vcelku originální zápletka a zábavný děj filmu. Je to ten typ kvalitního filmu, na který se můžete podívat i s drahou polovičkou a ta nebude fňukat,že je film hnusný nebo plný násilí. Příjemné herecké výkony se sice očekávatelnou poentou,ale nenudí.
Wonder Woman 1984 (2020)
To byla ale feministická sračka 😁, pokud máte koronu a měsíc volna z práce, mrkněte se na všechny novinky a vzpomeňte si na časy,kdy se na takový akční komiksový filmy dalo koukat.
Marc Maron: Konec světa, pohoda (2020) (relácia)
Skvěle jsem se bavil, i když na Jima Jefferiese, Dylana Morana, Billa Burra nebo Louis C.K to nemá. I tak inteligentní a zábavný Stand up.
Fateful Findings (2014)
Ani David Lynch by nenatočil něco s takovou hloubkou a tajemstvím.
1917 (2019)
Pěkný dobrodrůžo z první světový války. Krásná práce kamery a poctiví herci.