Recenzie (368)
Tobruk (2008)
Spousta hluchých míst,vojenský výcvik,pak se hodinu nic neděje,pak se dvakrat vystreli do vzduchu a něxo vybuchne,a následuje ....ano ...zase nuda.
Zažiť Woodstock (2009)
Dost nuda,kecání do prázdna.
4teens (2011) (seriál)
Fuuuuuuj.
Kyklop (2008) (TV film)
Béčko,možná i to céčko...párkrát jsem se zasmál,ale to určitě nebyl účel. A co na to Ed Wood?
Tučné babenky (2006)
Fůj! Vypni to!
Otec v sukni (1993)
Bohužel jsem to dokoukal.
Chameleón (1996) (seriál)
Ani ne tak blbý,jako nudný.
K. O. (2001)
Tim Allen.....fuj to bude zase laciná šmíra.
Predátor (1987)
Klasika.
Xena (1995) (seriál)
Kurva drát, z toho by mi bouchla palice.