Recenzie (366)
Maestro (2023)
Nudnej naprosto zbytečnej film.
Šílenci z Manhattanu (2007) (seriál)
Výborný seriál,který mě chytil asi až po překousnutí toho,jak pomalé to tempo je, ale díky tomu je koukání na tento klenot realistický. Na seriál se dívám znovu po druhé celý, snad tam zase najdu více věcí a náznaků, kterých jsem si před tím nevšiml.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Zack Snyder by neměl psát scénáře a zaměřit se pouze na vizuální stránku filmu. 😅
Dobrá znamení - Série 2 (2023) (séria)
Tak velký sešup dolů, až to zamrzelo. Ani humor už tu není na takové úrovni a přibylo spíše více otravných postav.
Dungeons & Dragons: Česť zlodejov (2023)
Tenhle Hugh Grant je skvělej jako dacan,to dokázal už v Gentlemanech,že umí být nejzábavnější postavou. Zábavná fantasy jednohubka ,co skvěle pobaví. V dnešní době perla mezi sračkama. Netflixovský Zaklínač ať už jde do prdele! 😅
Wednesday (2022) (seriál)
Víc jak Harry Potter než,že by se to podobalo komediální Adamsově rodině z devadesátek.
Zaklínač: Pokrevní pouto (2022) (seriál)
Kdyby šlo o béčkovou fantasy,hodnotil bych alespoň dvěmi hvězdami. Svět Zaklínače na Netflixu neskutečně podražejí a ničí ho tak,že se o něm za pár let už mluvit nebude. Přitom si myslím,že knihy Zaklínače by zasloužily kvalitní a věrnější zpracování. A vysvětlete mi,jak může liliput střílet z normálního luku,ještě k tomu dva šípy zaráz.Netflixovská stupidita...
Na nože: Glass Onion (2022)
Hodně povedené a nenudilo,až na ten závěr,který mi nesednul a Mona Lisa mě akorát naštvala, to prostě normální lidská bytost udělat nemůže, to je kurva nemorální! 😅
Cyberpunk: Edgerunners (2022) (seriál)
Luxusní animace, pěkně brutální. jen sem tam zmatené, jak už to u akčního science-fiction bývá.
Zaklínač 2 - O pivu a krvi (2021) (amatérsky film)
Určitě lepší než Zaklínač pro Netflix. EvilBender je super herec a na parodii Geralta z Rivie se hodí s tím svým ksichtem. :D