Recenzie (10)
Diabol nosí Pradu (2006)
Hadříky i Meryl mám ráda a ráda dám 5. That´s all .
Máš padáka! (2004)
Zprvu jsem nechápala ty dva nadšené pětihvězdičkové komenty :-/. Ale je to fakt mazec!!!
Druhá strana mince (2005)
Žena na pokraji nervového zhroucení, opuštěná manželem a ponechána se čtyřmi dcerami. Jako berlička alkohol na přehlušení vzteku a hořkosti. A možná soused se stejnými zájmy. Skvělá Joan Allen v roli ženy, které se rozpadá její svět. Bez ní by to bylo o * míň.
Pán Rosnička (2005)
Pointu, vtip i moudro jsem našla. A ty, co nic z toho nenašli. Ty mohu jen politovat.
Da Vinciho kód (2006)
Lojza i Pepa dali málo. Jéééé já dal moc. Tak abych nevypadal / la jako blbec. Dám taky tak. Ale já ne. Film byl fajn, Paříž krásná, Louvre tajuplný, Brownova verze zajímavá, hudba bez chyby.
V ako vendeta (2005)
Není možné srovnávat Sin City s V jako Vendeta. To je jako srovnávat trabant s mercedesem. Oba sice do cíle dojedou (možná), ale je rozdíl v požitku z jízdy.
Najkrajší čas (2005)
Vždycky je potřeba najít shodu s matinkou milého....„Nemáš se za co stydět.Oba jste na sexuálním vrcholu......sakra! Taky bych si dala říct!“
História násilia (2005)
Místo mokvavého hnusu z Existenz parádní thriller. A já málem ze zvyku do kina brala pláštěnku a holínky :-).
Trhák (1980)
"Je to trhák"
Revolver (2005)
Je zbytečné se dívat 2x. Já to nepochopila ani na druhý pokus.